Πλοήγηση ανά Λέξεις-κλειδιά "Ψηφιακά παιχνίδια"
Αποτελέσματα 3-6 από 6
-
Η επαυξημένη πραγματικότητα στην εκπαίδευση: συγκριτική μελέτη
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο ΑθηνώνΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2021-09-20)Αυτή η μελέτη αποτελεί μια συστηματική βιβλιογραφική ανασκόπηση σχετικά με την επαυξημένη πραγματικότητα (ΕΠ) που χρησιμοποιείται σε εκπαιδευτικά περιβάλλοντα. Αναζητήθηκαν στοιχεία σχετικά με παράγοντες όπως το έτος ... -
Παιδαγωγική αξιοποίηση των ψηφιακών παιχνιδιών σε μαθητές με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες: Στάσεις και απόψεις εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής στην Πρωτοβάθμια και στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-07-15)Εισαγωγή: Στο πλαίσιο ανάδυσης μιας καινούργιας εποχής όπου οι τεχνολογικές εξελίξεις έχουν κυρίαρχο ρόλο, επιβάλλεται να ανακαλύψουμε χρήσιμους τρόπους ώστε να ενσωματώσουμε τα ψηφιακά παιχνίδια στη μαθησιακή διαδικασία. ... -
Συγκριτική μελέτη και ανασκόπηση της βιβλιογραφίας για την επαυξημένη πραγματικότητα στην ειδική αγωγή και εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο ΑθηνώνΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2021-07-22)Η επαυξημένη πραγματικότητα ή αλλιώς Augmented Reality είναι μία τεχνολογία που εφαρμόζεται σε κινητές συσκευές. Η τεχνολογία της επαυξημένης πραγματικότητας ερμηνεύεται ως η τεχνολογία που το υλικό - πραγματικό περιβάλλον ... -
Τα ψηφιακά παιχνίδια ως μέσο μάθησης στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση: Η περίπτωση του Roblox για τα Μαθηματικά
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-10-06)Τις τελευταίες δεκαετίες το ενδιαφέρον των ερευνητών έχει επικεντρωθεί στην αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία ως μέσο για την αντιμετώπιση ποικίλων διδακτικών και μαθησιακών προβλημάτων. Ειδικότερα, στο μάθημα ...