Πλοήγηση ανά Λέξεις-κλειδιά "Marketing"
Αποτελέσματα 3-15 από 15
-
Αξιοποίηση αναλυτικών στοιχείων κοινωνικών δικτύων πανεπιστημιακών ιδρυμάτων & ανάπτυξη της διάδρασης μεταξύ χρηστών και περιεχομένου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-07-07)Ερευνητικό Υπόβαθρο: Τα κοινωνικά δίκτυα αποτελούν ένα από τα βασικότερα εργαλεία διάδοσης της ψηφιακής μεταβολής που πραγματοποιούν οι οργανισμοί σε διεθνές επίπεδο. Επιπλέον, αποτελούν όχημα προώθησης των υπηρεσιών/προϊόντων ... -
Δημιουργία εταιρικής ταυτότητας και επικοινωνιακής καμπάνιας μιας οικογενειακής επιχείρησης που ασχολείται με την καλλιέργεια αλλά και την λιανική και χονδρική πώληση, κηπευτικών προϊόντων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-02)Σήμερα, ένα καλό και ποιοτικό προϊόν δεν αρκεί απο μόνο του για να κατακτήσει την κορυφή. Υπάρχεί τεράστια ποικιλία εναλλακτικών επιλογών και σαφώς η εικόνα και η επικοινωνία της επιχείρησης και του προϊόντος τείνουν να ... -
Διαχείριση αλλαγής στον τουριστικό κλάδο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-07)Ο Τουρισμός αποτελεί βασικό στοιχείο της οικονομικής δραστηριότητας στη χώρα μας καθώς η Ελλάδα είναι ένας σημαντικός τουριστικός προορισμός και πόλος έλξης , χάρη στον πλούσιο πολιτισμό, την ιστορία της και τη μεγάλη ... -
Διαχείριση αλλαγής στον τουριστικό κλάδο – Μελέτη περίπτωσης αλλαγής Lions Apartments ΑΜΕΑ
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-05-09)Η ανάγκη επιβίωσης της επιχείρησης, σε ένα δύσκολο εξωτερικό περιβάλλον με οικονομικές, κοινωνικές, πολιτικές αστάθειες και διεθνή ανταγωνισμό οδηγεί στην ανάγκη διεύρυνσης του πελατολογίου σε ένα νέο κομμάτι της ευρύτερης ... -
Έξυπνη Εφαρμογή Ιχνηλάτησης Επαφών του Ιού Covid-19 «mycov» και Στρατηγικές Marketing
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-04-14)Στις αρχές του 2020 ο πλανήτης βρέθηκε αντιμέτωπος με μια καινούργια απειλή, τον ιό SARS-Cov-2, γνωστό στην Ελλάδα ως κορωνοϊό. Αρχικά, εμφανίστηκε σε μια επαρχία της Κίνας, όμως αρκετά γρήγορα εξαπλώθηκε στις υπόλοιπες ... -
Η τάση των “influencers” στον χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου (e-commerce) στη σύγχρονη εποχή
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-04)Η ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας και η ευρεία χρήση του Διαδικτύου, σε συνδυασμό με την ψηφιοποίηση στην σύγχρονη εποχή αποτελούν κάποιες από τις αιτίες πρόκλησης αλλαγών στον χώρο του εμπορίου και του marketing. Μια ... -
Νέες Τάσεις στο Τουριστικό Επιχειρείν: Μελέτη Περίπτωσης Οινοτουριστικών Επιχειρήσεων στην Περιφέρεια Πελοποννήσου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΠανεπιστήμιο Αιγαίου, 2021-02) -
Ο ρόλος της συσκευασίας ως επικοινωνιακό μέσο προώθησης του προϊόντος. Εταιρικά μηνύματα και σχεδιαστικές προδιαγραφές.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-10-04)Το αντικείμενο της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι ο ρόλος της συσκευασίας ως επικοινωνιακό μέσο προώθησης του προϊόντος και οι σχεδιαστικές προδιαγραφές εταιρικής ταυτότητας και συσκευασίας καλλυντικού προϊόντος. ... -
Παράγοντες και κριτήρια που επηρεάζουν την γονεϊκή απόφαση στην επιλογή παιδικού σταθμού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-07-20)Η παρούσα εργασία έχει ως στόχο την μελέτη της συμπεριφοράς των καταναλωτών - των γονέων και των παιδιών – και τον καθορισμό των γονικών κριτηρίων με βάση των οποίων γίνεται η επιλογή του παιδικού σταθμού. Μέσω ποσοτικής ... -
Σχεδιασμός εταιρικής ταυτότητας και συσκευασίας επιτραπέζιας ελιάς με σκοπό την προώθηση της στην ελληνική αγορά
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-04-30)Η εργασία αυτή μελετά την συσκευασία της ελιάς και εξετάζει την διαδικασία που περνά ένα προϊόν από την παραγωγή του μέχρι και την κατανάλωση αυτού. Η μελέτη χωρίζεται σε δυο βασικά μέρη, το θεωρητικό και το ερευνητικό.Το ... -
Τμηματοποίηση πελατών με χρήση της ανάλυσης RFM σε εταιρεία βελτίωσης σπιτιού & ιδιοκατασκευής
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-09-29)Οι πελάτες είναι η πηγή ζωτικότητας της κάθε επιχείρησης. Όμως κάθε πελάτης έχει διαφορετική αξία για την επιχείρηση. Τα τμήματα μάρκετινγκ στην προσπάθεια τους να αυξήσουν την αποτελεσματικότητα των εκστρατειών τους, ... -
Το content marketing στα πλαίσια μιας επιτυχημένης digital στρατηγικής επικοινωνίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-11-26)Η παρούσα διπλωματική εργασία εκπονήθηκε στα πλαίσια του μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών MBA με κατεύθυνση Marketing που διεξάγεται από το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής και έχει ως θέμα: Το Content Marketing στα πλαίσια ... -
Χρήση των social media στην Ελληνική Λιμενική Βιομηχανία, επιπτώσεις στην προώθηση και τις δημόσιες σχέσεις των λιμένων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΠανεπιστήμιο Αιγαίου, 2022-11-14)Στην παρούσα πτυχιακή εργασία που θα παρουσιαστεί από μεριάς μου για το μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών, θα μου δοθεί η δυνατότητα να συνδυάσω τις γνώσεις μου στο marketing μέσα από τον προπτυχιακό τίτλο σπουδών μου σε σχέση ...