Πλοήγηση ανά Λέξεις-κλειδιά "Μάρκετινγκ"
Αποτελέσματα 1-20 από 46
-
B2B Στρατηγική μάρκετινγκ της εταιρείας ΦΩΤΟΝΙΟ ΡΕΘΥΜΝΟΥ ΕΠΕ (Fotonio Lab)
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-04)Βασικός σκοπός της εργασίας είναι να εισάγει μια B2B Στρατηγική Μάρκετινγκ για μια εταιρεία που εξειδικεύεται στον κλάδο των Ηλεκτρικών Ειδών, καθώς και να παρουσιάσει μέσω αυτής, τις ανάγκες στις οποίες ανταποκρίνονται ... -
Digital Marketing και Ευφυής Συσκευασία: Το παρόν και το μέλλον, η σύνδεση τους και η γνώμη των Ελλήνων καταναλωτών.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-04-21)Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει σκοπό να ερευνήσει και να αναλύσει τις σύγχρονες τάσεις και την εξέλιξη του digital marketing, προβάλλοντας τα νέα δεδομένα που απασχολούν την επιστημονική κοινότητα σήμερα καθώς και ... -
Herdade σχεδιασμός εταιρικής ταυτότητας, συσκευασιών και ιστοσελίδας εταιρείας εισαγωγής καφέ.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-03-10)Το αντικείμενο της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η μελέτη του σχεδιασμού της οπτικής ταυτότητας το συσκευασιών και της ιστοσελίδα της εταιρίας καφέ Herdade. Κάθε χρόνο η καταναλωτική αγορά αναπτύσσεται ραγδαία και η ... -
Lovermak - Social media
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-02-23)Στη σύγχρονη εποχή, η ραγδαία ανάπτυξη του διαδικτύου έχει δημιουργήσει μια ψηφιακή πολιτεία των social media στα οποία έχουν πρόσβαση πάνω 1 δισεκατομμύριο χρήστες. Λόγω της ολοένα και αυξανόμενης δημοτικότητας τους και ... -
Αγορά υπηρεσιών εκπαίδευσης μεταπτυχιακού επιπέδου στην Ελλάδα: αποτύπωση της προσφοράς μεταπτυχιακών προγραμμάτων σπουδών στο μάρκετινγκ
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-07-12)Η ανώτατη εκπαίδευση στην Ελλάδα έχει υποστεί πολλές μεταβολές κατά τη διάρκεια των τελευταίων ετών. Μία από αυτές είναι και μεγάλη αύξηση των Προγραμμάτων Μεταπτυχιακών Σπουδών που οδηγούν σε Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης ... -
Ανάπτυξη στρατηγικής και εφαρμογών προώθησης του Τμήματος Αρχειονομίας, Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-02-22)Παρά την εξάπλωση και την ολοένα και αυξανόμενη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, ως ένα δυνατό εργαλείο προώθησης τόσο υπηρεσιών όσο και προϊόντων, σε πολλούς και διαφορετικούς τομείς της καθημερινότητας, τα ... -
Αξιοποίηση αναλυτικών στοιχείων κοινωνικών δικτύων πανεπιστημιακών ιδρυμάτων & ανάπτυξη της διάδρασης μεταξύ χρηστών και περιεχομένου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-07-07)Ερευνητικό Υπόβαθρο: Τα κοινωνικά δίκτυα αποτελούν ένα από τα βασικότερα εργαλεία διάδοσης της ψηφιακής μεταβολής που πραγματοποιούν οι οργανισμοί σε διεθνές επίπεδο. Επιπλέον, αποτελούν όχημα προώθησης των υπηρεσιών/προϊόντων ... -
Δημιουργία Εταιρικής Ταυτότητας του καταστήματος "Avegando" και Σχεδιασμός Βιολογικών Προϊόντων.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-10-12)Σκοπός της παρούσας πτυχιακής είναι η δημιουργία της εταιρικής ταυτότητας, ενός vegan κατα στήματος, με το όνομα Avegando, και κατ’ επέκταση ο σχεδιασμός των βιολογικών του προϊόντων. Λεπτομερώς παρουσιάζω την εξέλιξη ... -
Διαχείριση αλλαγής στον τουριστικό κλάδο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-07)Ο Τουρισμός αποτελεί βασικό στοιχείο της οικονομικής δραστηριότητας στη χώρα μας καθώς η Ελλάδα είναι ένας σημαντικός τουριστικός προορισμός και πόλος έλξης , χάρη στον πλούσιο πολιτισμό, την ιστορία της και τη μεγάλη ... -
Ελληνικοί οίνοι και αγορές της Άπω Ανατολής (Κίνα-Ιαπωνία)
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-09-23)Οι εξαγωγές των οίνων τα τελευταία χρόνια παρουσιάζουν αυξητική τάση γεγονός που οφείλεται στην αναγνώριση των ελληνικών οίνων σε διεθνές επίπεδο, στις προωθητικές ενέργειες που πραγματοποιούνται καθώς και στην τροφή των ... -
Επαυξημένη Πραγματικότητα: Τεχνολογίες και Εφαρμογή της ως εργαλείο προώθησης προϊόντων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-11-15)Η παρούσα διπλωματική εργασία εκπονήθηκε στο πλαίσιο του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών (Π.Μ.Σ.) “ΑΝΙΜΑΤΙΟΝ (Δισδιάστατο και Τρισδιάστατο Κινούμενο Σχέδιο)” του τμήματος Γραφιστική και Οπτικής Επικοινωνίας της ... -
Επιρροή των Social Media στην αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών οίνου. Έρευνα στα ελληνικά οινοποιεία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-10-05)Το Μάρκετινγκ παίζει έναν από τους σημαντικότερους ρόλους σε μια επιχείρηση, αφού με τη βοήθεια του οι εταιρίες είναι σε θέση να προωθηθούν και να διαφημίσουν τα προϊόντα τους. Η ραγδαία εξέλιξη της τεχνολογίας, οδήγησε ... -
Εργαλεία διαδικτυακού μαρκετινγκ και τουριστικοί προορισμοί
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΠανεπιστήμιο Αιγαίου, 2023-06-22)In this study the main topic is the internet and the business models that exist which can help in developing tourism destinations. Firstly there is the meaning of the internet and some historical references, and after that ... -
Εφαρμογή στρατηγικών μάρκετινγκ των πρωτότυπων σκευασμάτων VS των γενοσήμων στο φαρμακευτικό κλάδο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-06)Ένα γενόσημο φάρμακο είναι πανομοιότυπο με ένα φάρμακο με εμπορικό σήμα όμως συχνά εμφανίζουν διαφοροποιήσεις αναφορικά με τα περιφερειακά τους χαρακτηριστικά τα οποία όμως δεν επηρεάζουν τη βιοδιαθεσιμότητα τους. ... -
Η αποδοχή του social media marketing από τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-07)Οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις είναι η ραχοκοκαλιά της ελληνικής οικονομίας και στην ατέρμονη προσπάθεια τους να ηγηθούν ή να παραμείνουν ανταγωνιστικές στον κλάδο τους, κάνουν άοκνες προσπάθειες να βρουν το καλύτερο μείγμα ... -
Η διαμόρφωση της αξίας της μάρκας μέσω του μάρκετινγκ - Μελέτη περίπτωσης Coca-Cola
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-07)Η παρούσα εργασία έχει στόχο να μελετήσει πώς το μάρκετινγκ διαμορφώνει την αξία της μάρκας. Για τον σκοπό αυτό μελετάται η καταναλωτική συμπεριφορά και ο ρόλος της μάρκας σε προϊόντα αναψυκτικών τύπου Cola. Η εργασία ... -
Η διαχείριση του πολιτισμικού αγαθού ως άξονας της οικονομικής στρατηγικής στην σύγχρονη ελληνική πραγματικότητα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-03-20)Ο πολιτισμός χρησιμεύει ως θεμελιώδης συνιστώσα της βιώσιμης ανάπτυξης, ενεργώντας ως ενωτική δύναμη που φέρνει κοντά την κοινωνία, την οικονομία και το περιβάλλον. Τα τελευταία χρόνια, έχουν προκύψει πολυάριθμες προσπάθειες ... -
Η επίδραση του influencer marketing στη πρόθεση αγοράς
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-09-29) -
Η επίδραση του διαδικτυακού μάρκετινγκ περιεχομένου στην κοινή γνώμη. Μελέτη περίπτωσης τα πλαστικά είδη
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-09-20)Το διαδικτυακό μάρκετινγκ περιεχομένου αποτελεί ένα από τα βασικά εργαλεία των διαφημιστών προκειμένου να επηρεάσουν μια μεγάλη μερίδα του πληθυσμού ώστε να επιλέξουν το διαφημιζόμενο αγαθό/ υπηρεσία. Τι συμβαίνει όμως ... -
Η επίδραση των τεχνικών marketing στην αυτοπεποίθηση των καταναλωτών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-10)Στη σύγχρονη εποχή, με την ανάπτυξη της τεχνολογίας, των μέσων επικοινωνίας & την άμεση διακίνηση των ιδεών, ένας τομέας που έχει επίσης ανθίσει είναι αυτός της προσωπικής ανάπτυξης και αυτοβελτίωσης. Καθημερινά, ερχόμαστε ...