Πλοήγηση ανά Λέξεις-κλειδιά "Συμπεριληπτική εκπαίδευση"
Αποτελέσματα 1-16 από 16
-
Αξιοποίηση Σύγχρονων Τεχνολογιών στη Διδασκαλία της Νεοελληνικής Γλώσσας στο Γυμνάσιο για τη Συμπερίληψη Όλων των Μαθητών-τριών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-02-17)H παρούσα εργασία σκοπό έχει να αναδείξει τη συμβολή της ενσωμάτωσης των σύγχρονων τεχνολογιών στο τομέα της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης και ειδικότερα στην αξιο-ποίησή τους στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας στο Γυμνάσιο. ... -
Αυτισμός, Μαθηματικές δεξιότητες και ο ρόλος των σύγχρονων τεχνολογιών στην Συμπεριληπτική Εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-10)Η Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ) είναι μία κατάσταση που σχετίζεται με διανοητική αναπτυξιακή αναπηρία και έχει αντίκτυπο στην κοινωνικοποίηση, δημιουργώντας προβλήματα στην συμπεριφορά, στην κοινωνική αλληλεπίδραση ... -
Διαπολιτισμική ευαισθησία και συναισθηματική νοημοσύνη διευθυντών σχολικών μονάδων σε περιβάλλοντα εκπαιδευτικής συμπερίληψης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-02-25)Η συμπεριληπτική εκπαίδευση αποτελεί αντικείμενο επιστημονικών μελετών σε παγκόσμιο επίπεδο, διότι αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση για την προαγωγή της ισότητας και την εξασφάλιση της καθολικής προσβασιμότητας στην εκπαίδευση ... -
Εκπαιδευτικές προσεγγίσεις με χρήση ΤΠΕ σε μαθητές με ΔΑΦ: Ανάπτυξη μιας διαδραστικής εκπαιδευτικής εφαρμογής
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-07-15)Εισαγωγή: Για τα παιδιά στο φάσμα του αυτισμού, οι ΤΠΕ αποτελούν χρήσιμα εργαλεία και η ενσωμάτωση τους στη διδασκαλία μπορεί να είναι πολύτιμη για την εκπαίδευσή τους. Τα σύγχρονα ψηφιακά περιβάλλοντα μάθησης που μπορούν ... -
Εξωσωματική γονιμοποίηση και αυτισμός – Εκπαιδευτικές και εναλλακτικές μεταρρυθμιστικές προσεγγίσεις και η σύγχρονη Παιδαγωγική του Ataxia School
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-02-16)Εισαγωγή: Χαρακτηριστικό γνώρισμα της σύγχρονης εποχής αποτελεί η αύξηση υπογονιμότητας, αντιμετωπίσιμη με μεθόδους υποβοηθούμενης αναπαραγωγής, με την πιο συνηθισμένη ιατρικώς, την εξωσωματική γονιμοποίηση (IVF, in ... -
Η οπτική των Ελλήνων παιδαγωγών σχετικά με το ρόλο τους και τη συμπεριληπτική εκπαίδευση που σχετίζεται με το φύλο στο πλαίσιο των προσχολικών κέντρων.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2021-10-08)Εισαγωγή: Η παρούσα έρευνα σκοπό έχει τη συγκέντρωση αντιλήψεων παιδαγωγών προσχολικής ηλικίας σχετικά με τις έμφυλες ταυτότητες και τα στερεότυπα και πως αυτά εξελίσσονται μέσα στο εκπαιδευτικό πλαίσιο. Επιπλέον, οι ίδιοι ... -
Η συμπερίληψη στο Ελληνικό σχολείο: Αντιλήψεις και στάσεις εκπαιδευτικών γενικής αγωγής σχετικά με το συμπεριληπτικό σχολείο.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-07-07)Εισαγωγή: Η συμπεριληπτική εκπαίδευση είναι μια από τις μεγαλύτερες προκλήσεις που αντιμετωπίζουν τα εκπαιδευτικά συστήματα σε όλο τον κόσμο σήμερα. Με ένα σημαντικό ποσοστό του Ελληνικού μαθητικού πληθυσμού να αντιπροσωπεύει ... -
Η συναισθηματική και κοινωνική οργάνωση ως αναγκαιότητα για τη συμπεριληπτική εκπαίδευση. Θεωρητικές προσεγγίσεις και πρακτικές εφαρμογές στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-02-16)Η παρούσα διπλωματική εργασία διαπραγματεύεται την αναγκαιότητα της Συναισθηματικής και Κοινωνικής οργάνωσης για την Συμπεριληπτική Εκπαίδευση. Στο Α΄ Μέρος θα παρου-σιαστεί η θεωρητική προσέγγιση της Συναισθηματικής και ... -
Ο Υποστηρικτικός ρόλος του παιχνιδιού σε περίοδο κρίσης-πανδημίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-02-17)Εισαγωγή: Η πανδημία Covid-19 έχει επιφέρει σημαντικές αλλαγές σε διεθνές επίπεδο. Η καθημερινότητα όλων των ανθρώπων έχει επανατοποθετηθεί σε νέες συνιστάμενες. Ιδιαίτερες δυσκολίες αντιμετώπισαν τα παιδιά, στον τομέα της ... -
Στάσεις και απόψεις εκπαιδευτικών της Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης για τη συμπεριληπτική εκπαίδευση παιδιών με Asperger στο γενικό σχολείο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-07-08)Τα εκπαιδευτικά ιδρύματα σήμερα, καλούνται να εκπαιδεύσουν τους μαθητές τους, σύμφωνα με τις νέες κοινωνικές αξίες. Η καθιέρωση του κοινωνικού μοντέλου περί αναπηρίας άνοιξε το δρόμο για την εφαρμογή και την καθιέρωση της ... -
Στάσεις της Σχολικής Ηγεσίας και των Εκπαιδευτικών στη Συμπεριληπτική Εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-07-08)Στην παρούσα εργασία γίνεται μια προσπάθεια προσέγγισης της έννοιας της Συμπερίληψης στην Εκπαίδευση (Inclusive Education), μιας έννοιας δύσκολης να συνοψιστεί σε έναν μόνο ορισμό. Ο αυξανόμενος αριθμός μαθητών με ... -
Συγκριτική αξιολόγηση των εναλλακτικών δομών εκπαίδευσης κωφών και βαρήκοων : ειδικά σχολεία έναντι γενικών σχολείων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-04-06)Η εκπαίδευση των παιδιών με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες είναι ένα εκπαιδευτικό , αλλά και κοινωνικό θέμα που απασχολεί έντονα τη διεθνή εκπαιδευτική κοινότητα τα τελευταία χρόνια. Στην παρούσα εργασία, παρουσιάζεται ... -
Συμβολή των σχολείων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας γενικής εκπαίδευσης στην ανάπτυξη μαθητών με διαταραχή αυτιστικού φάσματος: Στάσεις και αντιλήψεις εκπαιδευτικών, προσόντα και ελλείψεις στο προσωπικό ειδικής αγωγής
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-10-02)Εισαγωγή: Οι διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές αποτελούν μια ομάδα νευροψυχιατρικών διαταραχών που χαρακτηρίζονται από καθυστερήσεις και αποκλίσεις στην κοινωνική, επικοινωνιακή και γνωστική ανάπτυξη. Η αυτιστική διαταραχή ... -
Συμπεριληπτική εκπαίδευση & διαφοροποιημένη διδασκαλία: Βασικές αρχές και πρακτικές
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-02-09) -
Σχεδιασμός εκπαιδευτικού προγράμματος για την συνεκπαίδευση παιδιών με αυτισμό στην προσχολική αγωγή
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-07-08)Εισαγωγή: Η συμπερίληψη των παιδιών προσχολικής Εκπαίδευσης με ΔΑΦ είναι αρκετά πολύπλοκη διαδικασία και απαιτεί τη συμβολή ενός συνονθυλεύματος παραγόντων. Ειδικότερα, επρόκειτο για μια διαδικασία η οποία στην επιτυχή ... -
Το 3D modeling και το 3D printing ως βοηθητική τεχνολογία στον εκπαιδευτικό σχεδιασμό σε μαθητές με προβλήματα όρασης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-10-14)Η παρούσα διπλωματική εργασία εστιάζει στη διερεύνηση της χρήσης των τεχνολογιών 3D Modeling και 3D Printing στον εκπαιδευτικό σχεδιασμό για μαθητές με προβλήματα όρασης. Η μελέτη αυτή στοχεύει στην αξιολόγηση της ...