Browsing by Keywords "Ιστορία"
Now showing items 1-16 of 16
-
H διερεύνηση παραγόντων για την ένταξη animation στο μάθημα της Ιστορίας της ΣΤ΄ του Δημοτικού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο ΑθηνώνΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-02-24)Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να μελετήσει τον τρόπο ένταξης animation στην εκπαιδευτική διαδικασία του μαθήματος της ιστορίας της Στ΄ τάξης δημοτικού προσμετρώντας τις γνώμες των εκπαιδευτικών και τη συμμετοχή των ... -
Ανάπτυξη μαθησιακών εμπειριών με την αξιοποίηση της Επαυξημένης Πραγματικότητας στην προσχολική εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-10-02)Η τεχνολογική ενσωμάτωση στην προσχολική εκπαίδευση αποτελεί μια από τις προσπάθειες για την βελτίωση των εκπαιδευτικών πρακτικών, αλλά και μια σημαντική πρόκληση που υπαγορεύει η σύγχρονη εποχή. Η καινοτομία που παρουσιάζει ... -
Αναδιαμόρφωση εσωτερικού μεσοπολεμικού κτηρίου επί της πλατείας της Νέας Σμύρνης στην Αττική με στόχο τη χρήση του ως κατοικία και επαγγελματικό χώρο.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-07-07)Η παρούσα πτυχιακή πραγματεύεται την αναδιαμόρφωση του εσωτερικού ενός μεσοπολεμικού κτηρίου επί της πλατείας της Νέας Σμύρνης. Στόχος είναι το αποτέλεσμα να έχει τη βάση του στο νεοκλασικό στοιχείο αλλά να υπάρχει και ... -
Ανασχεδιασμός και Επανάχρηση Δημοτικού κτιρίου: Η εμπορική αξιοποίηση της Μαστίχας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-07-07)Σκοπός της συγκεκριμμένης πτυχιακής είναι η αξιοποίηση του πλούτου δυνατοτήτων της μαστίχας σε διάφορεις τομείς με στόχο την προώθηση του τουρισμού και την πολιτισμική ανάδειξη της Χίου. Στόχος όλων των επιμέ- ρους ... -
Επανάχρηση παλαιού ελαιουργείου Ελευσίνας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-02-23)Στη παρούσα πτυχιακή εργασία στόχος είναι η μελέτη επανάχρησης παλαιού ελαιουργείου Ελευσίνας και αλλαγή χρήσης του σε σχολή εκπαίδευσης χορού. Οι χώροι θα φιλοξενούν χορευτές ,μαθητευόμενους είτε δασκάλους, όπου θα ... -
Η αξιοποίηση της Επαυξημένης Πραγματικότητας στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση για τη διδασκαλία του μαθήματος της Ιστορίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο ΑθηνώνΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-09-15)Η Επαυξημένη Πραγματικότητα αποτελεί μια αναδυόμενη τεχνολογία που προσφέρει καινοτόμες δυνατότητες στην Εκπαίδευση. Παρά το γεγονός πως έχουν πραγματοποιηθεί πολλές έρευνες στον τομέα της Επαυξημένης πραγματικότητας, δεν ... -
Η αξιοποίηση του Minecraft Education Edition στη διδασκαλία της Ιστορίας στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση, ως γνωστικό εργαλείο που διευκολύνει τη μάθηση και ενισχύει την κριτική σκέψη
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο ΑθηνώνΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-06-30)Η παρούσα Μεταπτυχιακή Διπλωματική Εργασία (Μ.Δ.Ε.), παρουσιάζει μια διαφορετική προσέγγιση για τη διδασκαλία των νεολιθικών οικισμών του ελλαδικού χώρου, στο μάθημα της Ιστορίας της Γ΄ Δημοτικού στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση ... -
Ιστορίες και εικόνες της πειρατείας: Από τις κλασικές στις σύγχρονες αφηγήσεις για παιδιά
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-10-04)Στην παρούσα διπλωματική εργασία επιχειρείται η μελέτη της απεικόνισης των πειρατών, από τις πρώτες αναφορές τους στη μυθολογία και στην αρχαιότητα, διερευνώντας την ιστορική τους παρουσία στη λογοτεχνία και την εξέλιξή ... -
Ο ρόλος των γενετικών, περιβαλλοντικών και άλλων παραγόντων στα αυτοάνοσα του θυρεοειδούς
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-03-15)Το ανοσοποιητικό σύστημα του ανθρώπου διαδραματίζει σπουδαίο και καθοριστικό ρόλο για την διατήρηση της καλής και ομαλής λειτουργίας του οργανισμού. Σε αρκετές όμως περιπτώσεις όπως σε αυτήν της αυτοανοσίας, το ... -
Οι Νέες Τεχνολογίες στη διδακτική της Ιστορίας στο Δημοτικό Σχολείο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2021-02)Στις μέρες μας, η αξιοποίηση της επαυξημένης πραγματικότητας στην εκπαίδευση συνδέεται με πληθώρα παιδαγωγικών αντικειμένων, μεταξύ των οποίων η ιστορία η γεωγραφία, οι φυσικές επιστήμες και οι τέχνες. Άλλωστε, η εκτεταμένη ... -
Σχεδίαση και αξιολόγηση ενός ψηφιακού εκπαιδευτικού δωματίου απόδρασης (Escape Room) με την υποβοήθηση του Genial.ly στο γνωστικό αντικείμενο της Ιστορίας στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο ΑθηνώνΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-09)Η παρούσα ερευνητική εργασία στοχεύει στη διερεύνηση της ενσωμάτωσης μιας νέας διδακτικής μεθόδου, δηλαδή ενός δωμάτιου διαφυγής με την υποβοήθηση της διαδικτυακής πλατφόρμας Genial.ly στο πλαίσιο της εκπαίδευσης στο ... -
Σχεδιασμός οπτικής ταυτότητας για τον Αρχαιολογικό χώρο-μουσείο του Κεραμεικού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-07-04)Ή παρούσα πτυχιακή εργασία αφορά τη μελέτη του σχεδιασμού της οπτικής ταυτότητας, την προώθηση και της ιστοσελίδας για τον αρχαιολογικό χώρο του Κεραμεικού. -
Τα περιβάλλοντα εικονικών κόσμων ως εκπαιδευτικά εργαλεία για την προώθηση της ομαδοσυνεργατικής μάθησης: η αξιοποίηση του OpenSimulator στο μάθημα της Ιστορίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο ΑθηνώνΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-02-24)Οι τεχνολογίες εικονικής πραγματικότητας και τα περιβάλλοντα εικονικών κόσμων έχουν ήδη εδραιωθεί –αλλά και εξακολουθούν να εξελίσσονται– σε πολλούς τομείς της ανθρώπινης ζωής, μετασχηματίζοντάς τους. Ένας από τους τομείς ... -
Το ψηφιακό παιχνίδι Roblox ως εκπαιδευτικό εργαλείο για τη διδασκαλία του μαθήματος τής Ιστορίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο ΑθηνώνΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-07)Η χρήση ψηφιακών τεχνολογιών είναι επιτακτική σε όλο το φάσμα της εκπαίδευσης, αλλά επίσης, ολοένα και πιο «συνδεδεμένη» με την ψηφιακή μας κουλτούρα, όπου απαιτούνται νέες δεξιότητες. Ο όρος «δεξιότητες» αναφέρεται σε ... -
Χρήση επαυξημένης πραγματικότητας για την κατανόηση του μαθήματος της Ιστορίας: Μελέτη περίπτωσης σε μαθητές με διαταραχή ελλειμματικής προσοχής
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο ΑθηνώνΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2021-11)Τα τελευταία χρόνια η εφαρμογή της τεχνολογίας της επαυξημένης πραγματικότητας σε διάφορους τομείς της ανθρώπινης δραστηριότητας παρουσιάζει μια ολοένα αυξανόμενη εξέλιξη. Η επαυξημένη πραγματικότητα είναι ένα ταχέως ... -
Ψηφιακά παιχνίδια επιπτώσεων και ταξινόμησης για την καλλιέργεια ερμηνευτικών δεξιοτήτων κατά τη δημιουργία ιστορικών νοημάτων στο Γυμνάσιο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο ΑθηνώνΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-09-18)Το μάθημα της Ιστορίας έχει απασχολήσει αρκετά τους ερευνητές σχετικά με τον τρόπο που γίνεται η διδασκαλία του και τα αποτελέσματα που έχει στην απόκτηση και εμπέδωση των ιστορικών γνώσεων από τους μαθητές. Η συγκεκριμένη ...