Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 12
Πρόταση παρουσίασης εφαρμογών της Νανοτεχνολογίας στην A/θμια Εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2021-07-16)
Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως στόχο να παρουσιάσει μια πρόταση από δραστηριότητες, βασισμένες κυρίως σε πειράματα, με τις οποίες μπορούν να παρουσιαστούν διάφορες εφαρμογές της επιστήμης της Νανοτεχνολογίας στο ...
Οι απόψεις των θεραπευτών για την αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαίδευση παιδιών με ΔΑΦ
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-02-17)
Οι Τεχνολογίες Πληροφοριών και Επικοινωνίας (ΤΠΕ), τις τελευταίες 10ετίες έχουν
εισαχθεί δυναμικά στην εκπαίδευση, τόσο των παιδιών τυπικής ανάπτυξης, όσο των
παιδιών, με μαθησιακές δυσκολίες, όπως η Διαταραχή Αυτιστικού ...
Νέες τεχνολογίες σε παιδιά με Ειδικές Ανάγκες
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-02-17)
Η εργασία αυτή διερευνά το πλαίσιο σύνδεσης της Ειδικής Αγωγής και των ΤΠΕ. Η Ειδική
Αγωγή είναι πολύπλευρη και πολυσήμαντη. Βασικός της στόχος είναι να εκπαιδευτούν τα
παιδιά με ειδικές και ξεχωριστές δυσκολίες, με ...
Παιδαγωγική αξιοποίηση των ψηφιακών παιχνιδιών σε μαθητές με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες: Στάσεις και απόψεις εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής στην Πρωτοβάθμια και στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-07-15)
Εισαγωγή: Στο πλαίσιο ανάδυσης μιας καινούργιας εποχής όπου οι τεχνολογικές εξελίξεις έχουν κυρίαρχο ρόλο, επιβάλλεται να ανακαλύψουμε χρήσιμους τρόπους ώστε να ενσωματώσουμε τα ψηφιακά παιχνίδια στη μαθησιακή διαδικασία. ...
Ο σχολικός εκφοβισμός σε άτομα με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και εθνοπολιτισμική ετερότητα. Τρόποι διαχείρισης από τον εκπαιδευτικό
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-10-06)
Ο σχολικός εκφοβισμός συνιστά ένα πολυδιάστατο φαινόμενο κοινωνικής παθογένειας με ανησυχητικές διαστάσεις τόσο στην Ελλάδα (Olweus 1993) όσο και στο εξωτερικό, με πολύ δυσμενείς επιπτώσεις στην ψυχοσύνθεση του παιδιού ...
Απόψεις εκπαιδευτικών Α-βάθμιας και Β-βάθμιας εκπαί-δευσης για τη συμπερίληψη μαθητών με Ελαφρά Νοητική Υστέρηση στο τυπικό σχολείο και τον υποστηρικτικό ρόλο της τεχνολογίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-07-15)
Περίληψη
Εισαγωγή: Σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες, οι μαθητές με ήπια νοητική υστέρηση ενσωμα-τώνονται όλο και περισσότερο στο τυπικό σχολείο. Η ένταξη στο τυπικό σχολικό πλαίσιο δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές να συμμετέχουν ...
Υλοποίηση, διαχείριση και επίβλεψη της εκπαιδευτικής διαδικασίας μέσω ηλεκτρονικού συστήματος διαχείρισης μάθησης (LMS)
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-02-17)
Η αλματώδης τεχνολογική πρόοδος σε συνδυασμό με την έκρηξη πληροφοριών που χαρακτηρίζει τη σύγχρονη εποχή επιφέρει σημαντικές αλλαγές σε όλους τους τομείς. Ένας από αυτούς τους τομείς είναι και ο τομέας της εκπαίδευσης ...
Οι αντιλήψεις των εργαζομένων γενικής και ειδικής αγωγής της Πρωτοβάθμιας Δημοτικής Εκπαίδευσης σε σχέση με την συμπερίληψη και τις συμπεριληπτικές πρακτικές.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-02-17)
Εισαγωγή: Ανέκαθεν, το θέμα της εκπαίδευσης απασχολούσε την επιστημονική κοινότητα και πολλές έρευνες έχουν ως αντικείμενο τους ποικίλες διαστάσεις της εκπαίδευσης. Σημαντικό είναι να αναφερθεί ότι όλη αυτή η πορεία της ...
Διερεύνηση των απόψεων των γονέων μαθητών με αυτισμό σχετικά με τις πρακτικές συμπεριληπτικής εκπαίδευσης στο γενικό σχολείο: γονεϊκή εμπλοκή και αποτελεσματική επικοινωνία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2021-10-08)
Η συμμετοχή των γονέων στη διαδικασία λήψης αποφάσεων στην ειδική
εκπαίδευση είναι ζωτικής σημασίας. Το πιο σημαντικό πράγμα που μπορούν να κάνουν
οι γονείς είναι να διασφαλίσουν ότι συμμετέχουν και να αναλάβουν ενεργό ...
Συμπερίληψη των παιδιών με αναπηρία στο γενικό σχολείο: προϋποθέσεις πραγμάτωσης ενός σχολείου για όλους
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-02-16)
Στην παρούσα βιβλιογραφική ανασκόπηση διερευνώνται οι έννοιες της ειδικής αγωγής, της αναπηρίας, της ένταξης και της συμπερίληψης. Έννοιες οι οποίες δεν είναι απόλυτα σαφείς και ξεκάθαρες για όλα τα εκπαιδευτικά συστήματα ...