Υλοποίηση, διαχείριση και επίβλεψη της εκπαιδευτικής διαδικασίας μέσω ηλεκτρονικού συστήματος διαχείρισης μάθησης (LMS)
Implementation, management and supervision of the educational process through an electronic learning management system
Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία
Συγγραφέας
Μπαλατσός, Θωμάς
Ημερομηνία
2022-02-17Επιβλέπων
Halidias, NikolaosMeintasi, Athanasia
Λέξεις-κλειδιά
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση ; Διαχείριση εκπαιδευτικής διαδικασίας ; MoodleΠερίληψη
Η αλματώδης τεχνολογική πρόοδος σε συνδυασμό με την έκρηξη πληροφοριών που χαρακτηρίζει τη σύγχρονη εποχή επιφέρει σημαντικές αλλαγές σε όλους τους τομείς. Ένας από αυτούς τους τομείς είναι και ο τομέας της εκπαίδευσης στον οποίο οι Νέες Τεχνολογίες ασκούν ιδιαίτερη επιρροή. Απότοκος των εξελίξεων των Τεχνολογιών της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών η εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Πρόσφατα με αφορμή την πανδημία του κορωνοϊου η τηλεκπαίδευση εισήλθε δυναμικά στο προσκήνιο ως μέσο εκπαίδευσης αλλά και ως μέσο απόκτησης πρόσθετων επαγγελματικών εφοδίων. Στην παρούσα εργασία διερευνάται ο ρόλος του εκπαιδευτή, τα μέσα και ο τρόπος διαχείρισης των εργαλείων που του προσφέρονται καθώς και ο σκοπός τους. Παράλληλα θα παρουσιαστούν τυχόν δυσκολίες που το ανακύπτουν ώστε να ξεπεραστούν σταδιακά αναλαμβάνοντας νέο ρόλο αυτόν του συντονιστή και εμψυχωτή του εκπαιδευόμενο του. Τέλος, τα συμπεράσματα της έρευνας θα αναδείξουν την αναγκαιότητα επαναπροσδιορισμού του εκπαιδευτικού διαδραματίζοντας πλέον πρωταγωνιστικό ρόλο στη δημιουργία, τη διακίνηση και επεξεργασία των πληροφοριών που ούτως η άλλως επηρεάζουν στη ζωή μας.
Περίληψη
Τhe rapid technological advance, combined with the barrage of information that marks the modern era, bring significant changes in all sectors. One of those sectors is the sec-tor of Education, in which the New Technologies have a strong effect. One result of the progress of Technologies of Information and Communication is the Distance Learning. Recently, due to the Covid 19 pandemic, Distance Learning came to the fore dynami-cally as a way of Education but also as a way of obtaining additional qualifications. The present essay researches the tutor’s role, the means and the ways of managing the tools that he is offered, as well as their goal. At the same time, it presents the difficul-ties that occur, so that they could be gradually surpassed, by taking on a new role, the role of coordinating and inspiring confidence at his students. Finally, the conclusions of this essay will bring up the necessity of redefining the tutor, who now plays a crucial role in the creation, the transfer and processing of information that either way affect our lives.