Recent Submissions

  • Η επιλεκτική αλαλία στην προσχολική ηλικία. Πρώιμη παρέμβαση 

    Νικολαϊδου, Ελένη (Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-07-08)
    Η επιλεκτική αλαλία αποτελεί μία αγχώδη διαταραχή, η οποία εμφανίζεται συχνότερα στην παιδική ηλικία, συνήθως μεταξύ 2-5 ετών. Το παιδί έχει την ικανότητα να μιλήσει και να επικοινωνήσει σε περιβάλλον που νιώθει ασφάλεια ...
  • Συμβουλευτική των εφήβων από την οπτική του εκπαιδευτικού 

    Χρυσομαλλίδη, Αικατερίνη (Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-07-17)
    Η παρούσα εργασία αφορά στη συμβουλευτική διαδικασία, όπως πραγματοποιείται από τον εκπαιδευτικό προς τους έφηβους μαθητές. Αρχικά, με στόχο να γίνει κατανοητή η περίοδος της εφηβείας, επισημαίνονται βασικά χαρακτηριστικά ...
  • Οι διδακτικές πρακτικές του μαθήματος ων αρχαίων ελληνικών στο σύγχρονο σχολείο 

    Κολμανιώτη, Ευδοκία (Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-07-08)
    Περίληψη Εισαγωγή: Η παρούσα εργασία έχει σκοπό να παρουσιάσει τις διδακτικές πρακτικές που υιοθετούνται από τους εκπαιδευτικούς στην διδασκαλία των αρχαίων ελληνικών στο σύγχρονο σχολείο και μέσα από αυτό το πρίσμα να ...
  • Μέθοδος Kangaroo Care - επαφή δέρμα με δέρμα σε πρόωρα νεογνά και η επίδραση του στην νευροανάπτυξη των πρόωρων νεογνών. 

    Καρανταγλή, Ευδοκία (Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-07)
    Ο πρόωρος τοκετός παραμένει μια σημαντική παγκόσμια ανησυχία για την υγεία, που συχνά οδηγεί σε δυσμενή νευροαναπτυξιακά αποτελέσματα. Το Kangaroo Care (KC), που περιλαμβάνει την επαφή δέρμα με δέρμα μεταξύ των πρόωρων ...
  • Διαπολιτισμική επικοινωνία στην εκπαίδευση 

    Φώτη, Ειρήνη (Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-07-08)
    Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να διερευνήσει και να αναλύσει την επιρροή της διαπολιτισμικής επικοινωνίας στην εκπαίδευση, καθώς και να μελετήσει τον βαθμό ετοιμότητας των εκπαιδευτικών για την επικοινωνία και τη ...
  • Προγράμματα Erasmus+ και Ψηφιακή Ενσωμάτωση: Μια προοπτική για την επαγγελματική εξέλιξη των εκπαιδευτικών 

    Κουτσούκη, Ελένη-Ειρήνη (Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-07-08)
    Η παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζει δύο βασικά θέματα που αφορούν τον τομέα της εκπαίδευσης: την επαγγελματική εξέλιξη των εκπαιδευτικών και τη ψηφιακή ενσωμάτωση στην εκπαίδευση, με έμφαση στα ευρωπαϊκά εκπαιδευτικά ...
  • Η ανάλυση των ειδικών μαθησιακών δυσκολιών και παιδαγωγική χειρισμοί των εκπαιδευτικών στα παιδιά που τις αντιμετωπίζουν 

    Λάμε, Κατερίνα (Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-07)
    Η διπλωματική εργασία επικεντρώνεται στις ειδικές μαθησιακές δυσκολίες των παιδιών, όπου γίνεται η ανάλυση και οι κατηγοριοποίηση τους σύμφωνα με το DSM-V. Επιπλέον γίνεται μια μικρή αναφορά όσων αφορά την ιστορική αναδρομή, ...
  • Συμπερίληψη παιδιών με αυτισμό (ΔΑΦ) σε τάξη 2 έως 4 χρονών (προσχολική ηλικία) 

    Ζαφειροπούλου, Δήμητρα (Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-07-08)
    Εισαγωγή: Η προσχολική ηλικία είναι κρίσιμη για την ανάπτυξη του παιδιού και η παρου-σία διαταραχών ανάπτυξης συχνά επηρεάζει την κοινωνικό - συναισθηματική τους εξέλιξη και την ικανότητα αλληλεπίδρασης με τους άλλους. Η ...
  • Η παράλληλη στήριξη στο νηπιαγωγείο και οι απόψεις των εκπαιδευτικών σχετικά με τον ρόλο της 

    Λαφαζάνου, Ιώ (Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-07-08)
    Εισαγωγή: Η παράλληλη στήριξη συνιστά ένα εκ των μοντέλων που εφαρμόζονται για την διδασκαλία των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, τόσο γενικότερα, όσο και στο νηπιαγωγείο. Σκοπός: Η παρούσα μελέτη εξετάζει τις ...
  • Η βυζαντινή μουσική ως θεραπευτικό εργαλείο για μαθητές με ΔΕΠΥ 

    Παπαγεωργίου, Αθανάσιος (Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-07-12)
    Εισαγωγή: Η Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής/Υπερκινητικότητας (ΔΕΠΥ) είναι μια συχνή νευροαναπτυξιακή διαταραχή που επηρεάζει περίπου το 5% των παιδιών παγκοσμί-ως. Παρά την αποτελεσματικότητα των πολυτροπικών θεραπειών ...
  • Μαθησιακές Δυσκολίες και Παραβατική Συμπεριφορά Ανηλίκων 

    Φωτοπούλου, Χρυσούλα (Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-07-08)
    Εισαγωγή: Αντικείμενο μελέτης της παρούσας εργασίας είναι η σύνδεση των μαθησιακών δυσκολιών με την εκδήλωση παραβατικών ή επιθετικών μορφών συμπεριφοράς. Αναλύονται αρχικά οι τύποι, οι αιτιολογικοί παράγοντες των μαθησιακών ...
  • Η ευνοϊκή λειτουργία της ωκυτοκίνης σε παιδιά ΑΜΕΑ 

    Σέρβου, Χρυσούλα (Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-07-08)
    Εισαγωγή: Η παρούσα διατριβή διερευνά τη χρήση των AAI στη βελτίωση της φυσιολογικής και ψυχολογικής υγείας των παιδιών με αναπηρίες, με έμφαση στην παραγωγή ωκυτοκίνης κατά την αλληλεπίδραση με ζώα θεραπείας. Η ωκυτοκίνη ...
  • Στάσεις της Σχολικής Ηγεσίας και των Εκπαιδευτικών στη Συμπεριληπτική Εκπαίδευση 

    Καστάνη, Καλλιόπη (Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-07-08)
    Στην παρούσα εργασία γίνεται μια προσπάθεια προσέγγισης της έννοιας της Συμπερίληψης στην Εκπαίδευση (Inclusive Education), μιας έννοιας δύσκολης να συνοψιστεί σε έναν μόνο ορισμό. Ο αυξανόμενος αριθμός μαθητών με ...
  • Η ανάπτυξη της δημιουργικότητας των παιδιών με αυτισμό μέσα από τις τέχνες 

    Κοτρότσου, Κανέλλα (Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-07-12)
    Η διαταραχή του φάσματος του αυτισμού (ASD) είναι μια σύνθετη νευροα-ναπτυξιακή κατάσταση η οποία ξεκινάει στη βρεφική ή πρώιμη παιδική ηλικία, (3, 4 χρονών) στην οποία γενετικές και μη γενετικές επιρροές που δρουν είτε ...
  • Ριψοκίνδυνο παιχνίδι στην προσχολική ηλικία 

    Καλαγιάκου, Δήμητρα (Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-07)
    Το ριψοκίνδυνο παιχνίδι είναι ένα είδος παιχνιδιού που περιλαμβάνει τη δυνατότητα τραυματισμού, ενώ ταυτόχρονα προκαλεί συγκίνηση και ενθουσιασμό στα παιδιά. Σε αυτή την κατηγορία παιχνιδιού περιλαμβάνεται το σκαρφάλωμα ...
  • Σχεδιασμός εκπαιδευτικού προγράμματος για την συνεκπαίδευση παιδιών με αυτισμό στην προσχολική αγωγή 

    Ψαρρά, Ανδριανή (Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-07-08)
    Εισαγωγή: Η συμπερίληψη των παιδιών προσχολικής Εκπαίδευσης με ΔΑΦ είναι αρκετά πολύπλοκη διαδικασία και απαιτεί τη συμβολή ενός συνονθυλεύματος παραγόντων. Ειδικότερα, επρόκειτο για μια διαδικασία η οποία στην επιτυχή ...
  • Η συμβολή της Θεατρικής Αγωγής στη Συμπεριληπτική Εκπαίδευση δίγλωσσων μαθητών 

    Νταβέλου, Ελένη Χριστίνα (Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-07-08)
    Σκοπός της παρούσας εργασίας αποτελεί το να αναδείξει τη σπουδαιότητα της Συμπεριληπτικής Εκπαίδευσης μέσω του μαθήματος της Θεατρικής Αγωγής στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. Η Συμπεριληπτική Εκπαίδευση ως μια σύγχρονη παιδαγωγική ...
  • Η παιδαγωγική διαχείριση της επιλεκτικής αλαλίας στην πρώιμη παιδική ηλικία 

    Ράντη, Δήμητρα (Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-07-08)
    Η παιδαγωγική διαχείριση της επιλεκτικής αλαλίας στην πρώιμη παιδική ηλικία αποτελεί σημαντικό θέμα στον τομέα της παιδαγωγικής και στην εξέλιξη της γλωσσικής ικανότητας των παιδιών. Η επιλεκτική αλαλία αναφέρεται στην ...
  • Στερεότυπα φύλου στην πρώιμη παιδική ηλικία. Διερευνώντας έμφυλες αναπαραστάσεις σε χαρακτήρες ζώων στις εικονογραφήσεις των παιδικών βιβλίων 

    Κώστα, Ελένη; Μελισσουργάκη, Σοφία (Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-07)
    Εισαγωγή: Στο θεωρητικό μέρος της παρούσας εργασίας γίνεται μια βιβλιογραφική ανασκόπηση ως προς το κοινωνικό φύλο, την ανάπτυξη της ταυτότητας φύλου στα παιδιά, τον τρόπο με τον οποίο σχολείο και οικογένεια διαμορφώνουν ...
  • Χαρακτηριστικά νηπίων στο κατώφλι της διαταραχής αυτιστικού φάσματος (ΔΑΦ) - Πρώιμη παρέμβαση 

    Ράπτη, Ευαγγελία (Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-07-08)
    Σκοπός: Η παρούσα διπλωματική αποσκοπεί στη διερεύνηση διαφόρων πτυχών που σχετίζονται με την πρώιμη παρέμβαση σε παιδιά που βρίσκονται στο κατώφλι της Διαταραχής Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ) κατά τη διάρκεια της φοίτησής ...

View more