Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-4 από 4
Η αξιολόγηση των παρεχόμενων υπηρεσιών υγείας ως προς την ποιότητα με βάση την ικανοποίηση των χρηστών του. Μελέτη περίπτωσης: Νοσοκομείο Ανδρέας Συγγρός
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-04-01)
Η οπτική των ασθενών θεωρείται ολοένα και πιο σημαντική κατά την αξιολόγηση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών στους δημόσιους οργανισμούς υγείας, συμβάλλοντας στην επισήμανση των «μελανών» σημείων της υγειονομικής ...
Η ποιότητα στις υπηρεσίες υγείας και η μέτρηση της ικανοποίησης των ασθενών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-03)
Στην παρούσα εργασία προσεγγίζεται η έννοια της ποιότητας από την εφαρμογή των συστημάτων Διοίκησης ολικής ποιότητας τόσο στην ανάπτυξη της οργανωσιακής κουλτούρας σε έναν οργανισμό όσο και την αύξηση της ανταγωνιστικότητας, ...
Ο ρόλος του ηγέτη στη διαχείριση, ανάδειξη και προαγωγή του ανθρώπινου δυναμικού σε μονάδες κοινωνικής φροντίδας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-02)
Οι οργανισμοί υγείας και κοινωνικής φροντίδας αλληλεπιδρούν και αλληλοεξαρτώνται τόσο με το εσωτερικό, όσο και με το εξωτερικό περιβάλλον, το οποίο τίθεται σε εφαρμογή ως ανοιχτό σύστημα. Σύμφωνα με αυτό, ο ηγέτης του ...
Η οργανωσιακή αλλαγή ως παράγοντας ανάπτυξης των υπηρεσιών υγείας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-03)
Σκοπός της εργασίας ήταν η διερεύνηση του τρόπου με τον οποίο η αλλαγή της ηγεσίας έχει τη δυνατότητα να συμβάλει στην περαιτέρω ανάπτυξη των υπηρεσιών υγείας μέσω της εφαρμογής προγραμμάτων Διοίκησης Ολικής Ποιότητας ...