Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-3 από 3
Η εσωτερική αξιολόγηση της σχολικής μονάδας ως ένα εργαλείο ενδυνάμωσης της αυτονομίας της. Διερεύνηση απόψεων διευθυντών / ντριών Α/θμιας Εκπαίδευσης Β' Αθήνας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-10-25)
Η σχολική αυτονομία και η εσωτερική αξιολόγηση της Σχολικής Μονάδας αποτελούν επίμαχα ζητήματα στην ελληνική εκπαιδευτική πραγματικότητα, καθώς και σε άλλες χώρες. Με την ψήφιση του Ν.4189/21, οι Σχολικές Μονάδες κλήθηκαν ...
Ο ρόλος της προϊσταμένης του νηπιαγωγείου στην εισαγωγή και διαχείριση καινοτόμων δράσεων και αλλαγών στην εκπαιδευτική μονάδα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-07-12)
Οι προκλήσεις του 21ου αιώνα απαιτούν ένα σχολείο ανοιχτό, ευέλικτο, συνεχώς εξελισσόμενο, καινοτόμο, το οποίο προσαρμόζεται στα νέα δεδομένα που ορίζει η ψηφιακή εποχή και ψηφιακή κοινωνία. Καθοριστικό ρόλο στην υποστήριξη ...
Συμβολή του σχολικού ηγέτη στη διαχείριση σχολικών μονάδων με πολυπολιτισμικό προφίλ και ευάλωτους κοινωνικά πληθυσμούς. Συγκριτική Μελέτη περίπτωσης στην Περιφερειακή Ενότητα Πειραιά
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-03-26)
Η διαχείριση της ετερότητας στις σύγχρονες πολυπολιτισμικές κοινωνίες απαιτεί την ανάγκη σύστασης ανοιχτών και ευέλικτων σχολείων σε ετοιμότητα ώστε να μπορούν να αντιμετωπίσουν τις διαστάσεις, τις προκλήσεις και τις ...