Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-4 από 4
Η επίδραση του διαδικτυακού μάρκετινγκ περιεχομένου στην κοινή γνώμη. Μελέτη περίπτωσης τα πλαστικά είδη
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-09-20)
Το διαδικτυακό μάρκετινγκ περιεχομένου αποτελεί ένα από τα βασικά εργαλεία των διαφημιστών προκειμένου να επηρεάσουν μια μεγάλη μερίδα του πληθυσμού ώστε να επιλέξουν το διαφημιζόμενο αγαθό/ υπηρεσία. Τι συμβαίνει όμως ...
Η χρήση των social media με έμφαση στο ρόλο των influencers στη διαφήμιση και προώθηση στο χώρο της μόδας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-05-20)
Μέχρι πριν λίγες δεκαετίες, ο μόνος τρόπος διαφήμισης των επιχειρήσεων ήταν: η τηλεόραση, οι εφημερίδες και το ραδιόφωνο, ωστόσο στις αρχές της δεκαετίας του 2000, πραγματοποιήθηκε μια επανάσταση στα μέσα ενημέρωσης και ο ...
B2B Στρατηγική μάρκετινγκ της εταιρείας ΦΩΤΟΝΙΟ ΡΕΘΥΜΝΟΥ ΕΠΕ (Fotonio Lab)
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-04)
Βασικός σκοπός της εργασίας είναι να εισάγει μια B2B Στρατηγική Μάρκετινγκ για μια εταιρεία που εξειδικεύεται στον κλάδο των Ηλεκτρικών Ειδών, καθώς και να παρουσιάσει μέσω αυτής, τις ανάγκες στις οποίες ανταποκρίνονται ...
Μελέτη του αγγλικού πρωταθλήματος σε σύγκριση με το ελληνικό πρωτάθλημα σε επιχειρηματικό επίπεδο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-06)
Σκοπός της εργασίας αυτής είναι η μελέτη και η σύγκριση του Ελληνικού με του Αγγλικού ποδοσφαίρου σύμφωνα με τις απόψεις πολιτών, σε τομείς οργάνωσης, στρατηγικής, οικονομικής δυνατότητας, “marketing”, υλικών, άυλων και ...