Εμφάνιση απλής εγγραφής

Σχεδίαση διαδραστικής μαθησιακής εφαρμογής για την υποστήριξη της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης «Η Χρυσή Εποχή των Πειρατών»

dc.contributor.advisorGATSOU, CHRYSOULA
dc.contributor.authorΚλάδης, Ραφαήλ
dc.date.accessioned2021-07-30T06:29:05Z
dc.date.available2021-07-30T06:29:05Z
dc.date.issued2021-07-20
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/1008
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-859
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία αναφέρεται στην δημιουργία μιας εκπαιδευτικής διαδραστικής εφαρμογής για εφήβους με την χρήση νέων τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνίας. Η εφαρμογή αφορά εφήβους ηλικίας 12-14 ετών, χωρίς να αποκλείει και ενήλικες, εμπλουτίζοντας τις γνώσεις τους, χωρίς να αντικαθιστά τον ουσιαστικό ρόλο του εκπαιδευτικού, λειτουργώντας ουσιαστικά ως βοηθητικό εργαλείο. Η οπτικοποίηση του υλικού - περιεχομένου καθιστά την μάθηση ευκολότερη αλλά και πιο ενδιαφέρουσα καθώς ο μαθητής - χρήστης συμμετέχει ενεργά στην εκπαιδευτική διαδικασία. Πλέον παύει να είναι απλός παρατηρητής και δέκτης πληροφοριών. Στο τέλος δίνεται η δυνατότητα στον χρήστη να ελέγξει και ο ίδιος τις γνώσεις του με ένα test γνώσεων το οποίο μπορεί να επαναλάβει όσες φορές επιθυμεί.el
dc.format.extent63el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΔιαδραστική εφαρμογήel
dc.subjectΕκπαιδευτικό υλικόel
dc.subjectΓραφικάel
dc.subjectAnimationel
dc.titleΣχεδίαση διαδραστικής μαθησιακής εφαρμογής για την υποστήριξη της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης «Η Χρυσή Εποχή των Πειρατών»el
dc.title.alternativeDesigning an interactive learning application for support for secondary education "The Golden Age of Pirates"el
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΣυρίγος, Ευάγγελος
dc.contributor.committeeGATSOU, CHRYSOULA
dc.contributor.committeeΑθυμαρίτου, Φιλίππα
dc.contributor.facultyΣχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών & Πολιτισμούel
dc.contributor.departmentΤμήμα Γραφιστικής και Οπτικής Επικοινωνίαςel
dc.description.abstracttranslatedThis paper deals with the creation of an educational interactive application for adolescents using new information and communication technologies. The targeting of the application concerns adolescents as well as adults trying to help develop their knowledge, without replacing the essential role of the teacher, acting essentially as an auxiliary tool. By visualizing the material it makes learning easier but also more interesting as the learner actively participates in the educational process. They cease to be a mere observer and receiver of information. At the end they are given the opportunity to test their knowledge with a competition which they can repeat as many times as they wish.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές