Σχεδίαση διαδραστικής μαθησιακής εφαρμογής για την υποστήριξη της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης «Η Χρυσή Εποχή των Πειρατών»
Designing an interactive learning application for support for secondary education "The Golden Age of Pirates"
Λέξεις-κλειδιά
Διαδραστική εφαρμογή ; Εκπαιδευτικό υλικό ; Γραφικά ; AnimationΠερίληψη
Η παρούσα εργασία αναφέρεται στην δημιουργία μιας εκπαιδευτικής
διαδραστικής εφαρμογής για εφήβους με την χρήση νέων τεχνολογιών
πληροφορίας και επικοινωνίας. Η εφαρμογή αφορά εφήβους ηλικίας 12-14 ετών,
χωρίς να αποκλείει και ενήλικες, εμπλουτίζοντας τις γνώσεις τους, χωρίς να
αντικαθιστά τον ουσιαστικό ρόλο του εκπαιδευτικού, λειτουργώντας ουσιαστικά
ως βοηθητικό εργαλείο. Η οπτικοποίηση του υλικού - περιεχομένου καθιστά την
μάθηση ευκολότερη αλλά και πιο ενδιαφέρουσα καθώς ο μαθητής - χρήστης
συμμετέχει ενεργά στην εκπαιδευτική διαδικασία. Πλέον παύει να είναι απλός
παρατηρητής και δέκτης πληροφοριών. Στο τέλος δίνεται η δυνατότητα στον
χρήστη να ελέγξει και ο ίδιος τις γνώσεις του με ένα test γνώσεων το οποίο μπορεί
να επαναλάβει όσες φορές επιθυμεί.
Περίληψη
This paper deals with the creation of an educational interactive application for
adolescents using new information and communication technologies. The targeting
of the application concerns adolescents as well as adults trying to help develop
their knowledge, without replacing the essential role of the teacher, acting
essentially as an auxiliary tool. By visualizing the material it makes learning easier
but also more interesting as the learner actively participates in the educational
process. They cease to be a mere observer and receiver of information. At the end
they are given the opportunity to test their knowledge with a competition which
they can repeat as many times as they wish.