Εμφάνιση απλής εγγραφής

Ανάπτυξη εκπαιδευτικής εφαρμογής για κινητές συσκευές με χρήση κινήτρων στη μάθηση

dc.contributor.advisorΣγουροπούλου, Κλειώ
dc.contributor.advisorTroussas, Christos
dc.contributor.authorΒλάχου, Πολυξένη
dc.date.accessioned2021-07-30T10:30:02Z
dc.date.available2021-07-30T10:30:02Z
dc.date.issued2021-07-29
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/1024
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-875
dc.description.abstractΣτην παρούσα εργασία παρουσιάζεται η δημιουργία και ανάπτυξη μιας εκπαιδευτικής εφαρμογής μέσω του MIT Αpp Inventor. Η εφαρμογή απευθύνεται σε μαθητές της Γ’ τάξης Δημοτικού, ωστόσο θα μπορούσε να γίνει χρήση της και σε λίγο μεγαλύτερα ή μικρότερα παιδιά. Το αντικείμενο διδασκαλίας είναι η Μυθολογία και συγκεκριμένα η εξοικείωση με τους 12 Θεούς του Ολύμπου. Το συγκεκριμένο διδακτικό αντικείμενο συνδέεται με πολλά κεφάλαια της ιστορίας σε διάφορες τάξεις του Δημοτικού, καθώς το Δωδεκάθεο συνδεόταν και με άλλους μύθους, ενώ ταυτόχρονα αποτελούσε αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας στην αρχαιότητα. Ο σχεδιασμός της εφαρμογής βασίζεται σε δύο θεμελιώδεις θεωρίες, τη θεωρία της ταξινομίας των εκπαιδευτικών στόχων του Benjamin Bloom, αλλά και στη θεωρία ταξινομίας των εσωτερικών κινήτρων των Malone & Lepper. Η αποτελεσματικότητα της διδασκαλίας και της μάθησης μιας διδακτικής ενότητας εξαρτάται τους μαθησιακούς στόχους που τη διέπουν, γι’ αυτό κι η εφαρμογή της θεωρίας του Bloom στην εφαρμογή είναι μείζονος σημασίας. Μια διδασκαλία θα κριθεί επιτυχής ή αποτελεσματική στο μέτρο που θα συμβάλει στην επίτευξη των επιθυμητών μαθησιακών στόχων στο τέλος του μαθήματος. Κίνητρα χρησιμοποιούνται σε όλα τα στάδια της εφαρμογής, καθώς θεωρούνται ιδιαίτερα σημαντικά σε τέτοιου είδους μορφές εκπαίδευσης. Η χρήση των κινήτρων, όχι μόνο ωθεί τους μαθητές προς τη μάθηση, αλλά παράλληλα διευρύνει την έκταση και το είδος της προσπάθειας που καταβάλλουν για να κατακτήσουν τη γνώση. Σε περίπτωση δυσκολιών, τα κίνητρα δρουν υποστηρικτικά, κάνοντάς τους να επιμένουν παρά τις δυσκολίες τους.el
dc.format.extent61el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.publisherΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνώνel
dc.publisherΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.)el
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/*
dc.subjectApp inventorel
dc.subjectΜυθολογίαel
dc.subjectΚίνητραel
dc.subjectMaloneel
dc.subjectLepperel
dc.subjectBloomel
dc.titleΑνάπτυξη εκπαιδευτικής εφαρμογής για κινητές συσκευές με χρήση κινήτρων στη μάθησηel
dc.title.alternativeDevelopment of an educational application for mobile devices using motivation in learningel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΓόγουλου, Αγορίτσα
dc.contributor.committeeΣγουροπούλου, Κλειώ
dc.contributor.committeeTroussas, Christos
dc.contributor.facultyΣχολή Μηχανικώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Μηχανικών Πληροφορικής και Υπολογιστώνel
dc.contributor.masterΨηφιακός Μετασχηματισμός και Εκπαιδευτική Πράξηel
dc.description.abstracttranslatedThis dissertaion presents the creation and development of an educational application through the MIT App Inventor. The application is addressed to students of the third grade of elementary school; however, it could also be used by slightly older or younger children. The subject of instruction is Greek Mythology and specifically the acquaintance with the twelve gods of Olympus. This subject is associated with many chapters of history in various grades of elementary school, as Twelve (Dodekatheon) was associated with other myths, while at the same time was an integral part of everyday life in antiquity. The design of the application is based on two fundamental theories, the theory of classification of Benjamin Bloom's educational goals, but also the theory of classification of Malone & Lepper's internal motivations. The effectiveness of teaching and learning in a unit depends on the learning objectives that characterize it, which is why the application of Bloom's theory to the MIT application is of major importance. A teaching will be considered successful or effective insofar as it will contribute to the achievement of learning objectives at the end of the lesson. Motivations are used atall stages of implementation, as they are considered particularly important in this type of training. The use of motivation not only urges students towards learning, but also expandsthe scope and type of effort they make to acquire knowledge. In case of difficulties, the motivations act supportively, making them persist despite their difficulties.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές