Πλοήγηση Μεταπτυχιακές διπλωματικές εργασίες - Ψηφιακός Μετασχηματισμός και Εκπαιδευτική Πράξη ανά Τίτλο
Αποτελέσματα 1-20 από 78
-
H διερεύνηση παραγόντων για την ένταξη animation στο μάθημα της Ιστορίας της ΣΤ΄ του Δημοτικού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο ΑθηνώνΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-02-24)Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να μελετήσει τον τρόπο ένταξης animation στην εκπαιδευτική διαδικασία του μαθήματος της ιστορίας της Στ΄ τάξης δημοτικού προσμετρώντας τις γνώμες των εκπαιδευτικών και τη συμμετοχή των ... -
Ανάλυση του σχεδιασμού διεπιστημονικών project εκπαιδευτικής ρομποτικής και τέχνης: διαπιστώσεις από τις προσεγγίσεις των εκπαιδευτικών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο ΑθηνώνΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-04-10)Η παρακάτω ερευνητική εργασία διεξήχθη ως διπλωματική εργασία στο πλαίσιο του Διιδρυματικού Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών «Ψηφιακός Μετασχηματισμός και Εκπαιδευτική Πράξη» των πανεπιστημιακών ιδρυμάτων ΕΚΠΑ, ΠΑΔΑ ... -
Ανάπτυξη εκπαιδευτικής εφαρμογής για κινητές συσκευές με χρήση κινήτρων στη μάθηση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο ΑθηνώνΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2021-07-29)Στην παρούσα εργασία παρουσιάζεται η δημιουργία και ανάπτυξη μιας εκπαιδευτικής εφαρμογής μέσω του MIT Αpp Inventor. Η εφαρμογή απευθύνεται σε μαθητές της Γ’ τάξης Δημοτικού, ωστόσο θα μπορούσε να γίνει χρήση της και σε ... -
Ανάπτυξη εκπαιδευτικού παιχνιδιού για κινητές συσκευές με χρήση της κοινωνικογνωστικής θεωρίας του Bandura για την εκμάθηση των κανονισμών βασικών αθλημάτων φυσικής αγωγής
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο ΑθηνώνΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2021-07-22)Τα ψηφιακά εκπαιδευτικά παιχνίδια είναι μια δραστηριότητα η οποία χαρακτηρίζεται από οργάνωση και αποσκοπεί στο να προσφέρει τόσο ψυχαγωγία όσο και μάθηση. Στο σύγχρονο εκπαιδευτικό περιβάλλον, είναι αδιαμφισβήτητο ότι η ... -
Ανάπτυξη ενός σύγχρονου μοντέλου αξιολόγησης μαθησιακών αντικειμένων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο ΑθηνώνΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-10-05)Τα τελευταία χρόνια τα εκπαιδευτικά συστήματα πολυμέσων υπόσχονται να κάνουν τη μάθηση πιο ενδιαφέρουσα, εμπλουτίζοντας την παραδοσιακή διδασκαλία με ψηφιακό εκπαιδευτικό υλικό για να αυξηθεί το ενδιαφέρον των μαθητών. Πιο ... -
Αξιολόγηση της μάθησης από συμμετοχή σε δραστηριότητες περιβαλλοντικής εκπαίδευσης με ψηφιακά εργαλεία Επιστήμης των Πολιτών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο ΑθηνώνΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-06-30)Η παρούσα ερευνητική εργασία εμπλέκει τρεις θεματικές περιοχές: 1) την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση και την Εκπαίδευση για την Αειφορία, 2) την Επιστήμη Πολιτών και τις ψηφιακές εφαρμογές των Παρατηρητηρίων Πολιτών και 3) τον ... -
Αξιολόγηση της μαθησιακής εμπειρίας μεταπτυχιακών φοιτητών από την αλληλεπίδρασή τους με το Παρατηρητήριο Πολιτών Pl@ntNet σε δραστηριότητες Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης με εργαλεία τα αναστοχαστικά ημερολόγια και την ψηφιακή αφήγηση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο ΑθηνώνΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-09-18)Η παρούσα διπλωματική εργασία αφορά στην αξιολόγηση της παιδαγωγικής αξιοποίησης της “ψηφιακής αφήγησης” και των “προσωπικών ημερολογίων” ως συνδεόμενων εργαλείων για την υποστήριξη του αναστοχασμού φοιτητών πάνω στην ... -
Αξιοποίηση της εικονικής πραγματικότητας για την προώθηση της συνεργατικής μάθησης στην σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση και τη δια βίου μάθηση μέσω της δημιουργίας εκπαιδευτικών ψηφιακών παιχνιδιών εικονικών δωματίων απόδρασης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο ΑθηνώνΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-09-18)Η παρούσα εργασία διερευνά την καινοτόμο χρήση της εικονικής πραγματικότητας (VR) και των εκπαιδευτικών ψηφιακών παιχνιδιών απόδρασης ως εργαλεία για την προώθηση της συνεργατικής μάθησης στη σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση ... -
Αξιοποίηση του εκπαιδευτικού ολοκληρωμένου περιβάλλοντος ανάπτυξης Greenfoot για εισαγωγή στον αντικειμενοστραφή προγραμματισμό στο Λύκειο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο ΑθηνώνΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-07-01)Η Διδακτική του Προγραμματισμού αποτελεί ένα σημαντικό ερευνητικό πεδίο στο ευρύτερο πεδίο της Διδακτικής της Πληροφορικής εδώ και πολλά χρόνια. Η έρευνα εστιάζει στις μαθησιακές δυσκολίες και παρανοήσεις των εκπαιδευόμενων ... -
Αξιοποίηση του ψηφιακού παιχνιδιού «Το θέλω, το παίρνω;!» για την καλλιέργεια και ενίσχυση της κριτικής σκέψης σε μαθητές Δημοτικού.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο ΑθηνώνΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2021-08-05)Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας αποτελεί η έρευνα που διεξήχθη με τη συμμετοχή έξι μαθητών της Ε’ δημοτικού σε σχολείο της Αργυρούπολης. Αφετηρία της έρευνας αποτέλεσε η ανάγκη της ερευνήτριας να αντιληφθούν ... -
Αυτο-αποτελεσματικότητα και γνώση TPACK στους εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης κατά την εφαρμογή της εξ αποστάσεως διδασκαλίας εκτάκτου ανάγκης λόγω της πανδημίας COVID-19
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο ΑθηνώνΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2021-07-02)Η παρούσα έρευνα πραγματοποιήθηκε προκειμένου να διερευνηθεί η συσχέτιση της αυτό-αποτελεσματικότητας και του βαθμού γνώσης TPACK των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης στην εφαρμογή της εξ αποστάσεως διδασκαλίας ... -
Δεξιότητες συνεργασίας μέσα από τη δημιουργία ψηφιακών ιστοριών στο μάθημα της Γλώσσας της Γ' Δημοτικού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο ΑθηνώνΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-09-18)Η χρήση της καινοτόμας παιδαγωγικής μεθόδου της ψηφιακής αφήγησης οδηγεί στην καλλιέργεια σημαντικών δεξιοτήτων για την τάξη του 21ου αιώνα και συγκεκριμένα στην καλλιέργεια ή βελτίωση της δεξιότητας της συνεργασίας, ώστε ... -
Δημιουργία αυθεντικών περιβαλλόντων μάθησης και αξιολόγησης μέσω δραστηριοτήτων STEM στην Α'θμια και Β΄θμια Εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο ΑθηνώνΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-07-01)Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να διερευνηθεί μέσω συνεντεύξεων η ύπαρξη αυθεντικών περιβαλλόντων μάθησης και αξιολόγησης μέσω δραστηριοτήτων STEM στην Α'θμια και Β΄θμια Εκπαίδευση, ο τρόπος που δημιουργήθηκαν, ενώ ... -
Δημιουργία εκπαιδευτικής πλατφόρμας με χαρακτηριστικά κοινωνικού δικτύου για την εκμάθηση μαθημάτων της οικονομικής επιστήμης στη μέση εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο ΑθηνώνΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2021-07-22)Η αλματώδης ανάπτυξη των μέσων κοινωνικής δικτύωσης τα καθιστά αναπόσπαστο τμήμα της καθημερινότητας των ανθρώπων. Οι πολύπλευρες δυνατότητες τους θα ήταν αδύνατο να μην αξιοποιηθούν παιδαγωγικά από την εκπαιδευτική ... -
Δημιουργία και αξιοποίηση μοντέλων μηχανικής μάθησης (machine learning) από μαθητές προσχολικής ηλικίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο ΑθηνώνΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-07-01)Η παρούσα ερευνητική εργασία εντάσσεται στη θεματική περιοχή της εκπαιδευτικής τεχνολογίας και αφορά στα πιθανά οφέλη που προκύπτουν σε επίπεδο ψηφιακών ικανοτήτων (competencies) κατά τη δημιουργία και αξιοποίηση ... -
Δημιουργία νοημάτων για την έννοια της συνάρτησης ως συμμεταβολή, από μαθητές Γυμνασίου που αντιμετωπίζουν μαθηματικές προκλήσεις με τη χρήση ενός ψηφιακού εργαλείου πολλαπλών αναπαραστάσεων και δυναμικού χειρισμού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο ΑθηνώνΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-06)Η συνάρτηση κατέχει κεντρικό ρόλο στα Μαθηματικά, αποτελεί κρίσιμο σημείο μετάβασης από την Άλγεβρα στην Ανάλυση αλλά είναι πηγή σημαντικών δυσκολιών για αρκετούς μαθητές. Η προτεινόμενη διπλωματική εργασία έχει ως στόχο ... -
Διαθεματική προσέγγιση του ηλιακού συστήματος με ψηφιακές και ρομποτικές διατάξεις
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο ΑθηνώνΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2021-10-03)Το αντικείμενο της παρούσας έρευνας ήταν να εξετάσει τα αποτελέσματα της χρήσης ψηφιακών εργαλείων (digital tools) και ρομποτικών διατάξεων (robotic devices) στην ενίσχυση της κριτικής σκέψης (critical thinking) και των ... -
Διδακτικές πρακτικές ενός εκπαιδευτικού για τη διδασκαλία αριθμητικών προόδων με το λογισμικό "Κυβόκοσμος" στην Α΄ Λυκείου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο ΑθηνώνΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-06-30)Η βασική επιδίωξη στη μελέτη αυτή ήταν η μελέτη των πρακτικών ενός εκπαιδευτικού, στο παραδοσιακό του μάθημα και κατά την διάρκεια μαθημάτων με αξιοποίηση ψηφιακών δομημάτων, αρχικά σχεδιασμένων από άλλους εκπαιδευτικούς ... -
Διδασκαλία βιολογικών εννοιών στο νηπιαγωγείο με τη χρήση ψηφιακών τεχνολογιών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο ΑθηνώνΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-02-24)Η έρευνα έχει ως αντικείμενο την διάκριση έμβιων όντων, δηλαδή των όντων που έχουν ζωή (ζωντανών οργανισμών) και των άβιων όντων, δηλαδή των αντικειμένων που δεν έχουν ζωή και σε αυτή συμμετείχαν δέκα μαθητές δημόσιου ... -
Διερεύνηση αποδοχής της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης εν μέσω της πανδημίας Covid-19 μεταξύ των φοιτητών του τμήματος Μηχανικών Πληροφορικής και Υπολογιστών του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο ΑθηνώνΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2021-07-22)Η παρούσα εργασία στοχεύει να διερευνήσει τους παράγοντες που επιδρούν στην αποδοχή της ηλεκτρονικής μάθησης, καθώς και τον βαθμό επίδρασής τους κατά τη διάρκεια της πανδημίας του Covid-19 μεταξύ των φοιτητών του τμήματος ...