Εμφάνιση απλής εγγραφής

Σχεδιασμός μαθησιακών χώρων με εφαρμογές τρισδιάστατης απεικόνισης από παιδιά δημοτικού

dc.contributor.advisorΜακρή, Αικατερίνη
dc.contributor.authorΠετρίτση, Χαρά
dc.date.accessioned2021-08-05T06:24:07Z
dc.date.available2021-08-05T06:24:07Z
dc.date.issued2021-08-04
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/1069
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-920
dc.description.abstractΑφετηρία της έρευνας αποτέλεσε η ανάγκη της ερευνήτριας, ως εκπαιδευτικού, να εξετάσει την έννοια του χώρου στο σχολικό περιβάλλον και τις παραμέτρους που επηρεάζουν την καλύτερη και αποτελεσματικότερη εκπαιδευτική διαδικασία. Στόχος λοιπόν της έρευνας ήταν να εκφραστούν οι τρεις μαθητές/τριες Δημοτικού που συμμετείχαν στην έρευνα σε σχέση με τα στοιχεία του χώρου που έχουν σημασία γι' αυτούς και να σχεδιάσουν τη δική τους τάξη μέσα από την αξιοποίηση μιας 3d εφαρμογής. Η ερευνήτρια κάνοντας βιβλιογραφική επισκόπηση στα πεδία της οριοθέτησης της έννοιας του χώρου, στον χώρο στην εκπαίδευση, σε παραδείγματα καινοτόμων σχολείων στα ψηφιακά εργαλεία και τον χώρο και στις παραμέτρους που επηρεάζουν τα μαθησιακά περιβάλλοντα, όρισε τα ακόλουθα ερωτήματα: 1) Τι σημαίνει για τους μαθητές ο χώρος. 2) Τα παιδιά σε πιο στοιχείο δίνουν έμφαση; 3) Ποιες παραμέτρους αξιοποίησαν καλύτερα σχεδιαστικά; Τα δεδομένα της έρευνας προέκυψαν μέσω ατομικών ημι-δομημένων συνεντεύξεων της ερευνήτριας με τους μαθητές, πριν και μετά την παρέμβαση, μέσω καταγραφής οθόνης και μέσω καταγραφής και ανάλυσης των διαλόγων που διεξήχθησαν μεταξύ των μαθητών. Η ερευνητική διαδικασία ακολούθησε τρία στάδια. Στο πρώτο στάδιο πραγματοποιήθηκε ατομικά συνέντευξη, στο δεύτερο στάδιο οι μαθητές επεξεργάστηκαν ατομικά την ημιτελή τάξη που είχε σχεδιάσει η ερευνήτρια και στο τρίτο στάδιο οι μαθητές τροποποίησαν και πρόσθεσαν τις δικές τους επιλογές στο τελικό τους σχεδιαστικό κατασκεύασμα. Η ανάλυση των δεδομένων της έρευνας αναδεικνύει ευρήματα σχετικά με το συσχετισμό ενός εκπαιδευτικού χώρου (μίας τάξης) με δικά τους οικεία περιβάλλοντα, με την ανάδειξη κοινών παραμέτρων στις οποίες εστιάζουν διαισθητικά τα παιδιά ενώ φαντάζονται και σχεδιάζουν την ιδανική τους τάξη και γ) με παραμέτρους που ενώ αναδεικνύονται ως σημαντικοί στη σχετικοί βιβλιογραφία δε φαίνεται να έχουν μεγάλη σημασία για τα παιδιά.el
dc.format.extent129el
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.publisherΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνώνel
dc.publisherΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.)el
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΣχολικός χώροςel
dc.subjectΚαινοτόμα μαθησιακά περιβάλλονταel
dc.subject3D σχεδιαστικές εφαρμογέςel
dc.titleΣχεδιασμός μαθησιακών χώρων με εφαρμογές τρισδιάστατης απεικόνισης από παιδιά δημοτικούel
dc.title.alternativeDesign of learning spaces through 3D visualizations by primary school studentsel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΑσλανίδου, Σοφία
dc.contributor.committeeΣιάκας, Σπυρίδων
dc.contributor.facultyΣχολή Μηχανικώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Μηχανικών Πληροφορικής και Υπολογιστώνel
dc.contributor.masterΨηφιακός Μετασχηματισμός και Εκπαιδευτική Πράξηel
dc.description.abstracttranslatedThe subject of this diploma thesis is the research carried out with the voluntary participation of three primary school pupils. The starting point of research was the need for researchable as a teacher, to examine the concept of space in the school environment and the parameters that arise for a better and more effective educational process. The aim of research was to understand students the importance of space and its parameters through the exploitation of a 3D application. Researcher making a bibliographic overview in the fields of the delimitation of the concept of space, in the field of education, examples of innovative schools in digital tools and space and the parameters affecting learning environments, came confronted with the following questions: 1) What does it mean for the students the space. 2) Children to more emphasize? 3) What parameters did they get better? Research data emerged through individual semi-structured interviews of research with students before and after intervention by screen recording and by recording and analyzing the dialogues that were conducted between students. The analysis was carried out in three stages. The first stage was individually held the interview, in the second stage, students were individually processed in the half-incidental classroom designed by the researcher and the third stage students again modified and added their own choices to the final artifact. Analysis of the survey data showed the following conclusions: 1) all students liken the space with their environment 2) all students focused on common parameters when asked for their room and their class during Interview 3) all students during processing focused on common parameters 4) only a schoolgirl also focused on the lighting parameter.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές