Πλοήγηση Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων ανά Λέξεις-κλειδιά "Στρατηγική μάρκετινγκ"
Αποτελέσματα 2-3 από 3
-
Η αποδοχή του social media marketing από τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-07)Οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις είναι η ραχοκοκαλιά της ελληνικής οικονομίας και στην ατέρμονη προσπάθεια τους να ηγηθούν ή να παραμείνουν ανταγωνιστικές στον κλάδο τους, κάνουν άοκνες προσπάθειες να βρουν το καλύτερο μείγμα ... -
Ο αντίκτυπος του διαδικτύου και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην αγορά προϊόντων: Μια ολοκληρωμένη ανάλυση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-06)Η έλευση και η ταχεία ανάπτυξη του Διαδικτύου και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης έχουν επιφέρει σημαντική αλλαγή στον τρόπο λειτουργίας και αλληλεπίδρασης των επιχειρήσεων με τους καταναλωτές. Αυτή η αλλαγή τροφοδοτήθηκε ...