Πλοήγηση Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων ανά Τίτλο
Αποτελέσματα 1-20 από 951
-
B2B Στρατηγική μάρκετινγκ της εταιρείας ΦΩΤΟΝΙΟ ΡΕΘΥΜΝΟΥ ΕΠΕ (Fotonio Lab)
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-04)Βασικός σκοπός της εργασίας είναι να εισάγει μια B2B Στρατηγική Μάρκετινγκ για μια εταιρεία που εξειδικεύεται στον κλάδο των Ηλεκτρικών Ειδών, καθώς και να παρουσιάσει μέσω αυτής, τις ανάγκες στις οποίες ανταποκρίνονται ... -
Blockchain και έξυπνα λιμάνια
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-04)Τα τελευταία 50 χρόνια, οι πιο διαδεδομένες τάσεις που παρατηρήθηκαν στη λιμενική βιομηχανία ήταν η εισαγωγή εμπορευματοκιβωτίων, η αύξηση του μεγέθους των εμπορικών πλοίων, τα οποία είναι κυρίως πλοία μεταφοράς ... -
Business plan για την ίδρυση ηλεκτρονικού φροντιστηρίου ξένων γλωσσών. Έρευνα για την άποψη υποψήφιων πελατών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-08-07)Η παροχή εκπαιδευτικών υπηρεσιών μέσω του διαδικτύου ιδιαίτερα κατά την περίοδο της πανδημίας, αποτέλεσε μια ιδιαίτερα προσφιλή επιλογή για κάθε βαθμίδα και κάθε είδος εκπαίδευσης. Στο πλαίσιο αυτό η παρούσα διπλωματική ... -
Business plan κατασκευής Φ/Β σταθμών παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-04-17)Οι ανανεώσιμες πηγές ενέργειας γίνονται όλο και περισσότερο πιο δημοφιλείς και αποκτούν υποχρεωτικές εφαρμογές για πολλές οντότητες. Η ενέργεια από τον ήλιο είναι μια από τις πιο υποσχόμενες ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, ... -
Covid-19. Η επόμενη μέρα για τον θαλάσσιο τουρισμό
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-05-09)Η παρούσα διπλωματική εργασία, αποτελεί μία έρευνα που έγινε σχετικά με την επιδημιολογική εξέλιξη ανά τις χώρες της Ευρώπης και σαφώς της Ελλάδας. Με την βοήθεια πινάκων και χαρτών αποτυπώνεται η πρόοδος της πανδημίας σε ... -
CRM- Διαχείριση πελατειακών σχέσεων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-06)Η παρούσα πτυχιακή εργασία συγγράφηκε στα πλαίσια της σχολής «Διοίκηση επιχειρήσεων» με ειδικότητα το μάρκετινγκ, του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής, με θέμα «CRM». Σκοπός ανάλυσης αυτού του θέματος είναι η γρήγορη ανάπτυξη ... -
Customer experience management στο B2B περιβάλλον
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-03)Βασικός σκοπός της εργασίας είναι η εμπερική διερεύνηση των παραγόντων που διαμορφώνουν την πελατειακή εμπειρία στο επιχειρησιακό περιβάλλον. -
Customer experience στην εταιρεία εστίασης Γρηγόρης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-12-09)Η εμπειρία πελάτη είναι ένας όρος που ακούγεται όλο και πιο συχνά τα τελευταία χρόνια στην αγορά και έχει απασχολήσει αρκετά τις επιχειρήσεις με τελικό σκοπό την αύξηση των πωλήσεων μέσω της αύξησης του αριθμού πιστών ... -
Cutting-edge computational systems and emerging technologies applied to e-government and virtual environments
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-04-23)This thesis delves into the intersection of innovative technologies and public service delivery, examining both business and technical dimensions inside the government. The study's main objective is to compare conventional ... -
Digital marketing: Η παράλληλη διείσδυση σε επιχειρήσεις και καταναλωτικό κοινό
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-09)Μήνα με το μήνα, χρόνο με το χρόνο, το ψηφιακό μάρκετινγκ, είναι ένας από τους πιο σημαντικούς τομείς παγκοσμίως, τόσο για τις επιχειρήσεις όσο και για το καταναλωτικό κοινό. Τώρα, περισσότερο από ποτέ, κυρίως μετά την ... -
Educating student social - emotional aspect: assessing factors of cooperative learning effectiveness
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-04-06)This research study attempts to investigate the teaching method of cooperative learning, under the scope of holistic education. The two notions are connected to each other, as cooperative learning is a part of social – ... -
Electronic word of mouth (eWOM) viaonline social communities: effects on businesses and consumers from a geo-social approach
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-12-19)Social media has greatly impacted and reinvented marketing, as we know it today. The days when Hendry Ford was selling what he could produce, offering less choices and cheap product “any color he wants as long as it is ... -
H διαδικασία συνεχούς βελτίωσης της ποιότητας στην εκπαίδευση, μέσω των μεθοδολογιών παρακίνησης των εκπαιδευτικών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-03-21)Η συνεχής βελτίωση της ποιότητας στην εκπαίδευση είναι, πλέον, στην πρώτη γραμμή του ενδιαφέροντος στην εκπαίδευση, και διεθνώς, αλλά και στη χώρα μας και τα εργαλεία και οι στρατηγικές που χρειάζονται για να επιτευχθεί, ... -
H εφαρμογή του μοντέλου της τηλεργασίας στην ελληνική δημόσια διοίκηση υπό το πρίσμα της πανδημίας του covid-19
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-09-09)Η πανδημία του Covid-19 έφερε ξανά στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος τις ευέλικτες μορφές απασχόλησης ως μια προσπάθεια αποτροπής της εξάπλωσης της πανδημίας στους εργασιακούς χώρους, προσφέροντας ένα περιβάλλον ασφάλειας ... -
H τεχνολογία Blockchain στον επιχειρηματικό και μη χώρο, και η πιθανή εφαρμογή της στον κλάδο των ελεύθερων επαγγελματιών και μικρών επιχειρήσεων της Ελλάδας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-10-02)Η παρούσα μελέτη έχει ως σκοπό αρχικά την διερεύνηση της τεχνολογίας blockchain και τις εφαρμογές της στον επιχειρηματικό και μη κόσμο παγκοσμίως, αναλύοντας την υπάρχουσα βιβλιογραφία γύρω από τους διαφορετικούς κλάδους ... -
HIV/AIDS: Μια ολοκληρωμένη κοινωνική, οικονομική και ψυχολογική ανάλυση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-07-10)Στο πρώτο κεφάλαιο προσφέρουμε μια εισαγωγή στον ιό της ανθρώπινης ανοσοανεπάρκειας, γνωστό και ως HIV/AIDS. Εξετάζουμε την ιστορική πορεία του ιού, από την πρώτη εμφάνισή του το 1981 στο Λος Άντζελες, ως έναν θανατηφόρο ... -
Impact of daily cruise company's digital presence on customer booking intention: The mediating role of ad liking, brand trust and brand attitude
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-07-28)The aim of this dissertation was to examine how customers react to the online signals they receive from the daily cruise companies. More specifically, in a sector where there seems to be a discrepancy in the literature, ... -
Influencer marketing ο τρόπος που χρησιμοποιείται στα διαφημιστικά social media & πως η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης βοηθούν στην εκπαιδευτική διαδικασία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-10-20)Η παρούσα μελέτη αφορά τη διερεύνηση του μάρκετινγκ επιρροής και τη λειτουργία αυτού σε επιμέρους τομείς και ολοκληρώθηκε μέσα από τέσσερα κεφάλαια. Πιο συγκεκριμένα, αρχικά εξετάστηκε η ιστορική εξέλιξη των μέσων κοινωνικής ... -
Logistics λιμένων: Μελέτη περίπτωσης το λιμάνι της Ηγουμενίτσας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-10-18)Στη παρούσα εργασία θα αναπτυχθεί το θέμα η ανάπτυξη λιμένων καθώς και ο ρόλος τους στην εφοδιαστική αλυσίδα. Πιο συγκεκριμένα θα γίνει μια μικρή ιστορική αναδρομή στους λιμένες και τις γενιές τους , ενώ στο κεφάλαιο 2 ... -
Lovermak - Social media
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-02-23)Στη σύγχρονη εποχή, η ραγδαία ανάπτυξη του διαδικτύου έχει δημιουργήσει μια ψηφιακή πολιτεία των social media στα οποία έχουν πρόσβαση πάνω 1 δισεκατομμύριο χρήστες. Λόγω της ολοένα και αυξανόμενης δημοτικότητας τους και ...