Business plan για την ίδρυση ηλεκτρονικού φροντιστηρίου ξένων γλωσσών. Έρευνα για την άποψη υποψήφιων πελατών
Business plan for the establishment of an electronic language school. Research for the opinion of potential customers
Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία
Συγγραφέας
Γερακάρης Γερακαράκης, Νικόλαος
Ημερομηνία
2022-08-07Επιβλέπων
Τομάρας, ΠέτροςΛέξεις-κλειδιά
Επιχειρηματικό πλάνο ; Επιχειρηματικός σχεδιασμός ; Επιχειρησιακό σχέδιο ; Business plan ; Φροντιστήριο ξένων γλωσσών ; Online φροντιστήριο ; OnLine εκπαίδευσηΠερίληψη
Η παροχή εκπαιδευτικών υπηρεσιών μέσω του διαδικτύου ιδιαίτερα κατά την περίοδο της πανδημίας, αποτέλεσε μια ιδιαίτερα προσφιλή επιλογή για κάθε βαθμίδα και κάθε είδος εκπαίδευσης. Στο πλαίσιο αυτό η παρούσα διπλωματική εργασία αποτελεί το επιχειρηματικό πλάνο για τη σύσταση online φροντιστηρίου ξένων γλωσσών. Ειδικότερα, ο σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να αποτυπώσει τις απόψεις σχετικά με τη συμμετοχή στην online εκπαίδευση σε ξένες γλώσσες, από πιθανούς υποψήφιους πελάτες online φροντιστηρίων στην Ελλάδα. Στο πλαίσιο αυτό θα πραγματοποιηθεί βιβλιογραφική ανασκόπηση και κατόπιν θα διεξαχθεί ποσοτική έρευνα ερωτηματολογίου σε πιθανούς υποψήφιους πελάτες online φροντιστηρίων στην Ελλάδα. Στα πλαίσια της έρευνας αυτής έχουν οριστεί τρία ερευνητικά ερωτήματα τα οποία απαντώνται στα πλαίσια της επαγωγικής στατιστικής ανάλυσης. Τα αναμενόμενα αποτελέσματα αυτής της έρευνας είναι να διαπιστωθεί ότι οι Έλληνες είναι εξοικειωμένοι με την λήψη εκπαιδευτικών υπηρεσιών διαδικτυακά, ενώ τα δημογραφικά τους στοιχεία και χαρακτηριστικά όπως η σχέση τους με την τεχνολογία επιδρούν στην συμπεριφορά τους απέναντι στην παροχή διαδικτυακών εκπαιδευτικών υπηρεσιών.
Περίληψη
The provision of educational services via the internet, especially during the pandemic period, has been a particularly popular option for every level and every type of education. In this context, this thesis constitutes the business plan for the establishment of an online foreign language tutoring center. In particular, the purpose of this thesis is to capture the opinions regarding participation in online education in foreign languages, from potential prospective clients of online tutoring in Greece. In this context, a literature review will be carried out and then a quantitative questionnaire survey will be conducted on potential prospective clients of online tutorials in Greece. In the context of this research, four research questions have been defined which are answered in the context of inductive statistical analysis. The expected results of this research are to establish that Greeks are familiar with receiving educational services online, while their demographics and characteristics such as their relationship with technology affect their behavior towards the provision of online educational services.