CRM- Διαχείριση πελατειακών σχέσεων
Customer relationship management
![Thumbnail](/xmlui/bitstream/handle/11400/3231/%ce%a0%cf%84%cf%85%cf%87%ce%b9%ce%b1%ce%ba%ce%b7%20%ce%94%ce%b1%ce%bd%ce%b9%ce%b7%ce%bb%20%ce%91%ce%bc%ce%b1%ce%bb%ce%b9%ce%b1.pdf.jpg?sequence=4&isAllowed=y)
Keywords
Συστήματα διαχείρισης πελατειακών σχέσεων ; Διαχείριση πελατειακών σχέσεων ; Πληροφορία ; Πελατειακές σχέσεις ; Customer relationship managementAbstract
Η παρούσα πτυχιακή εργασία συγγράφηκε στα πλαίσια της σχολής «Διοίκηση επιχειρήσεων» με ειδικότητα το μάρκετινγκ, του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής, με θέμα «CRM». Σκοπός ανάλυσης αυτού του θέματος είναι η γρήγορη ανάπτυξη και η κατανόηση της διαχείρισης των πελατειακών σχέσεων από τις σύγχρονες επιχειρήσεις. Πλέον η συνεχής και άμεση επικοινωνία με τον πελάτη είναι το κύριο μέλημα όλων των επιχειρήσεων λόγω του μεγάλου ανταγωνισμού.