Εμφάνιση απλής εγγραφής

CRM- Διαχείριση πελατειακών σχέσεων

dc.contributor.advisorRizomyliotis, Ioannis
dc.contributor.authorΔανιήλ, Αμαλία
dc.date.accessioned2022-10-25T12:08:27Z
dc.date.available2022-10-25T12:08:27Z
dc.date.issued2022-06
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/3231
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-3071
dc.description.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία συγγράφηκε στα πλαίσια της σχολής «Διοίκηση επιχειρήσεων» με ειδικότητα το μάρκετινγκ, του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής, με θέμα «CRM». Σκοπός ανάλυσης αυτού του θέματος είναι η γρήγορη ανάπτυξη και η κατανόηση της διαχείρισης των πελατειακών σχέσεων από τις σύγχρονες επιχειρήσεις. Πλέον η συνεχής και άμεση επικοινωνία με τον πελάτη είναι το κύριο μέλημα όλων των επιχειρήσεων λόγω του μεγάλου ανταγωνισμού.el
dc.format.extent52el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΣυστήματα διαχείρισης πελατειακών σχέσεωνel
dc.subjectΔιαχείριση πελατειακών σχέσεωνel
dc.subjectΠληροφορίαel
dc.subjectΠελατειακές σχέσειςel
dc.subjectCustomer relationship managementel
dc.titleCRM- Διαχείριση πελατειακών σχέσεωνel
dc.title.alternativeCustomer relationship managementel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΣπεντζούρη, Χάρις-Λουΐζα
dc.contributor.committeeΣίμος, Δημήτριος
dc.contributor.facultyΣχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές