Πλοήγηση Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων ανά Λέξεις-κλειδιά "Συμπεριφορά καταναλωτή"
Αποτελέσματα 3-9 από 9
-
Βαρόμετρο ικανοποίησης των εκπαιδευτικών ως προς την οργάνωση και λειτουργία του εκπαιδευτικού συστήματος
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-03-22)Η επίτευξη των στρατηγικών στόχων της εκπαιδευτικής πολιτικής συναρτάται από την ποιότητα του παρεχόμενου εκπαιδευτικού έργου. Η παροχή υψηλής ποιότητας εκπαιδευτικών υπηρεσιών είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την ικανοποίηση ... -
Η διαμόρφωση της αξίας της μάρκας μέσω του μάρκετινγκ - Μελέτη περίπτωσης Coca-Cola
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-07)Η παρούσα εργασία έχει στόχο να μελετήσει πώς το μάρκετινγκ διαμορφώνει την αξία της μάρκας. Για τον σκοπό αυτό μελετάται η καταναλωτική συμπεριφορά και ο ρόλος της μάρκας σε προϊόντα αναψυκτικών τύπου Cola. Η εργασία ... -
Η επίδραση των κοινωνικών δικτυών στην αγοραστική συμπεριφορά του καταναλωτή στην βιομηχανία της μόδας κατά την περίοδο της πανδημίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-07-15)Τα τελευταία χρόνια έχουν διαμορφωθεί πολλές νέες μορφές μάρκετινγκ μέσω της χρήσης του Διαδικτύου και της δημιουργίας Πλατφορμών Κοινωνικών Μέσων. Το ψηφιακό μάρκετινγκ είναι ένα ευρέως διαδεδομένο εργαλείο, το οποίο ... -
Νευρομάρκετινγκ: Ηθική διάσταση και πρακτικές του
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-07)Το Μάρκετινγκ όπως το γνωρίζουμε πλέον έχει αλλάξει αρκετά. Η έρευνα Μάρκετινγκ δεν περιορίζεται μόνο σε μια έρευνα που διεξάγετε από κάποιο γραφείο μέσω Internet ή στο πεδίο, ώστε να διερευνήσει την αγοραστική απόφαση ή ... -
Ο αντίκτυπος του διαδικτύου και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην αγορά προϊόντων: Μια ολοκληρωμένη ανάλυση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-06)Η έλευση και η ταχεία ανάπτυξη του Διαδικτύου και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης έχουν επιφέρει σημαντική αλλαγή στον τρόπο λειτουργίας και αλληλεπίδρασης των επιχειρήσεων με τους καταναλωτές. Αυτή η αλλαγή τροφοδοτήθηκε ... -
Ο ρόλος της μάρκας στην αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών: Αξιοπιστία και αφοσίωση του καταναλωτή στην αγορά κινητών τηλεφώνων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-09-20)Τα τελευταία χρόνια έχει παρατηρηθεί μια σαφής μετατόπιση από το μάρκετινγκ συναλλαγών στο μάρκετινγκ σχέσεων, καθιστώντας ιδιαίτερα σημαντική την διερεύνηση του τρόπου ανάπτυξης και διατήρησης μακροχρόνιων σχέσεων μεταξύ ... -
Το ψηφιακό μάρκετινγκ τον καιρό της πανδημίας: απόψεις καταναλωτών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-07)Το ψηφιακό μάρκετινγκ έχει μεγάλο εμπορικό αντίκτυπο στην επιχείρηση και είναι οικονομικά αποδοτικό. Επιπλέον, η τεχνολογία είναι τόσο ισχυρή που έχει τη δυνατότητα να αναζωογονήσει την οικονομία παρέχοντας τεράστιες ...