Πλοήγηση Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων ανά Λέξεις-κλειδιά "Αειφορία"
Αποτελέσματα 2-2 από 2
-
Ο αντίκτυπος των βιώσιμων πρακτικών μάρκετινγκ στην αφοσίωση των καταναλωτών στην επωνυμία. Μελέτη περίπτωσης L'Oréal Hellas
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-04-24)Στην παρούσα διπλωματική εργασία ερευνώνται οι πρακτικές του βιώσιμου μάρκετινγκ και τον αντίκτυπο αυτού στην αφοσίωση των καταναλωτών στην επωνυμία της εταιρείας και συγκεκριμένα γίνεται η μελέτη περίπτωσης της πολυεθνικής ...