-
Η επίδραση των κοινωνικών δικτυών στην αγοραστική συμπεριφορά του καταναλωτή στην βιομηχανία της μόδας κατά την περίοδο της πανδημίας
Καραμπέτσος, Γεώργιος; Σταματάκη, Αριάδνη (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-07-15)Τα τελευταία χρόνια έχουν διαμορφωθεί πολλές νέες μορφές μάρκετινγκ μέσω της χρήσης του Διαδικτύου και της δημιουργίας Πλατφορμών Κοινωνικών Μέσων. Το ψηφιακό μάρκετινγκ είναι ένα ευρέως διαδεδομένο εργαλείο, το οποίο ...
Πλοηγηση
Όλο το ΑποθετήριοΚοινότητες & ΣυλλογέςΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΕπιβλέποντεςΤίτλοιΛέξεις-κλειδιάΑκαδημαϊκά ΤμήματαΜεταπτυχιακά ΠρογράμματαΑυτή η κοινότηταΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΕπιβλέποντεςΤίτλοιΛέξεις-κλειδιάΑκαδημαϊκά ΤμήματαΜεταπτυχιακά Προγράμματα