Πλοήγηση Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων ανά Λέξεις-κλειδιά "Marketing"
Αποτελέσματα 4-7 από 7
-
Η τάση των “influencers” στον χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου (e-commerce) στη σύγχρονη εποχή
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-04)Η ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας και η ευρεία χρήση του Διαδικτύου, σε συνδυασμό με την ψηφιοποίηση στην σύγχρονη εποχή αποτελούν κάποιες από τις αιτίες πρόκλησης αλλαγών στον χώρο του εμπορίου και του marketing. Μια ... -
Ηθικό μάρκετινγκ, επιχειρησιακές συγκρούσεις και προτάσεις βελτίωσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-03-12)Η πτυχιακή εργασία εξετάζει τον τομέα του ηθικού marketing, εστιάζοντας στις λειτουργικές συγκρούσεις και προτείνοντας βελτιώσεις. Το πρώτο μέρος παρουσιάζει μια θεωρητική ανάλυση, ενώ το δεύτερο μέρος βασίζεται σε έρευνα ... -
Τμηματοποίηση πελατών με χρήση της ανάλυσης RFM σε εταιρεία βελτίωσης σπιτιού & ιδιοκατασκευής
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-09-29)Οι πελάτες είναι η πηγή ζωτικότητας της κάθε επιχείρησης. Όμως κάθε πελάτης έχει διαφορετική αξία για την επιχείρηση. Τα τμήματα μάρκετινγκ στην προσπάθεια τους να αυξήσουν την αποτελεσματικότητα των εκστρατειών τους, ... -
Το content marketing στα πλαίσια μιας επιτυχημένης digital στρατηγικής επικοινωνίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-11-26)Η παρούσα διπλωματική εργασία εκπονήθηκε στα πλαίσια του μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών MBA με κατεύθυνση Marketing που διεξάγεται από το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής και έχει ως θέμα: Το Content Marketing στα πλαίσια ...