Browsing Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων by Author "Οικονομοπούλου, Μαρία Ελένη"
Now showing items 1-1 of 1
-
Η επίδραση του πολιτιστικού πλαισίου στην προσαρμογή vs τυποποίησης του μείγματος μάρκετινγκ στο διεθνές περιβάλλον. Μελέτη πολυεθνικών εταιρειών
Οικονομοπούλου, Μαρία Ελένη (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-04)Η παρούσα διπλωματική εργασία εκπονήθηκε στα πλαίσια του προγράμματος μεταπτυχιακών σπουδών «Διοίκηση Επιχειρήσεων MBA» της Σχολής Διοικητικών, Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών, του τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων του ...