Πλοήγηση Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων ανά Συγγραφέα "Φραντζεσκάκης, Αντώνιος Θεοχάρης"
-
O ρόλος του μείγματος μάρκετινγκ στη διαμόρφωση καθαρής θέσης μάρκας (brand equity): H περίπτωση των μαρκών σοκολάτας
Φραντζεσκάκης, Αντώνιος Θεοχάρης (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-12-15)Σκοπός της παρούσας διπλωματικής είναι να συνδέσει τα στοιχεία του μείγματος μάρκετινγκ με την αξία της μάρκας και να εξετάσει τη σημασία των στρατηγικών και των συμπεριφορών μάρκετινγκ για την υγεία και ...