• Lovermak - Social media 

      Πάτσε, Κατερίνα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-02-23)
      Στη σύγχρονη εποχή, η ραγδαία ανάπτυξη του διαδικτύου έχει δημιουργήσει μια ψηφιακή πολιτεία των social media στα οποία έχουν πρόσβαση πάνω 1 δισεκατομμύριο χρήστες. Λόγω της ολοένα και αυξανόμενης δημοτικότητας τους και ...
    • Διαχείριση αλλαγής στον τουριστικό κλάδο 

      Μακρή, Γεωργία; Τσούκας, Κωνσταντίνος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-07)
      Ο Τουρισμός αποτελεί βασικό στοιχείο της οικονομικής δραστηριότητας στη χώρα μας καθώς η Ελλάδα είναι ένας σημαντικός τουριστικός προορισμός και πόλος έλξης , χάρη στον πλούσιο πολιτισμό, την ιστορία της και τη μεγάλη ...
    • Διαχείριση αλλαγής στον τουριστικό κλάδο – Μελέτη περίπτωσης αλλαγής Lions Apartments ΑΜΕΑ 

      Ντάβου, Βασιλική; Τσούκα, Ευαγγελία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-05-09)
      Η ανάγκη επιβίωσης της επιχείρησης, σε ένα δύσκολο εξωτερικό περιβάλλον με οικονομικές, κοινωνικές, πολιτικές αστάθειες και διεθνή ανταγωνισμό οδηγεί στην ανάγκη διεύρυνσης του πελατολογίου σε ένα νέο κομμάτι της ευρύτερης ...
    • Η τάση των “influencers” στον χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου (e-commerce) στη σύγχρονη εποχή 

      Βράιλας, Γκίκας-Αλέξανδρος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-04)
      Η ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας και η ευρεία χρήση του Διαδικτύου, σε συνδυασμό με την ψηφιοποίηση στην σύγχρονη εποχή αποτελούν κάποιες από τις αιτίες πρόκλησης αλλαγών στον χώρο του εμπορίου και του marketing. Μια ...
    • Τμηματοποίηση πελατών με χρήση της ανάλυσης RFM σε εταιρεία βελτίωσης σπιτιού & ιδιοκατασκευής 

      Ρήγας, Κωνσταντίνος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-09-29)
      Οι πελάτες είναι η πηγή ζωτικότητας της κάθε επιχείρησης. Όμως κάθε πελάτης έχει διαφορετική αξία για την επιχείρηση. Τα τμήματα μάρκετινγκ στην προσπάθεια τους να αυξήσουν την αποτελεσματικότητα των εκστρατειών τους, ...
    • Το content marketing στα πλαίσια μιας επιτυχημένης digital στρατηγικής επικοινωνίας 

      Δημάκου, Δήμητρα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-11-26)
      Η παρούσα διπλωματική εργασία εκπονήθηκε στα πλαίσια του μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών MBA με κατεύθυνση Marketing που διεξάγεται από το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής και έχει ως θέμα: Το Content Marketing στα πλαίσια ...