dc.contributor.advisor | Siakas, Spyros | |
dc.contributor.author | Ράλλης, Ανδρέας | |
dc.date.accessioned | 2021-09-01T09:13:28Z | |
dc.date.available | 2021-09-01T09:13:28Z | |
dc.date.issued | 2021-07 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/1121 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-972 | |
dc.description.abstract | Μια πτυχιακή εργασία που έχει ως σκοπό, να παρατάξει τα
στάδια από την διαδικασία δημιουργίας κάποιων 3D χαρακτήρων, που μετά το τέλος
των διεργασιών δημιουργίας τους, θα είναι σε θέση να εισαχθούν σε ένα βιντεοπαιχνίδι. | el |
dc.format.extent | 50 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | 3D character creation | el |
dc.subject | Τρισδιάστατη σχεδίαση χαρακτήρων | el |
dc.title | Τρισδιάστατη Δημιουργία Χαρακτήρων για παιχνίδια | el |
dc.title.alternative | 3D Character Creation for Games | el |
dc.type | Πτυχιακή εργασία | el |
dc.contributor.committee | Μούρη, Ελένη | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών & Πολιτισμού | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Γραφιστικής και Οπτικής Επικοινωνίας | el |