Show simple item record

Dream Factory - Χειροποίητες ονειροπαγίδες έρευνα και παρουσίαση καταστήματος

dc.contributor.advisorΜαρτίνη, Ελένη
dc.contributor.authorΣταύρου, Λοΐζος
dc.date.accessioned2021-09-03T07:53:02Z
dc.date.available2021-09-03T07:53:02Z
dc.date.issued2021-07-14
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/1135
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-986
dc.description.abstractΣτην εργασία που ακολουθεί θα παρουσιαστεί ο μύθος των Ινδιάνων και πολλά στοιχεία από την κουλτούρα και τον πολιτισμό τους, που εξαπλώθηκε σε όλο το κόσμο, μέσα από ένα διακοσμητικό αντικείμε- νο, το οποίο είναι η ονειροπαγίδα. Επίσης, θα αναλυθούν συμβολισμοί που εμπεριέχονται στην ονειροπαγίδα και πώς έφτασε να διαφοροποι- είται σχεδιαστικά, αλλά και να σχετίζεται με ήθη και έθιμα άλλων πο- λιτισμών, όπως είναι τα παραδοσιακά κεντήματα της Κύπρου. Τέλος, μέσα από όλη την έρευνα, θα παρουσιαστεί η δημιουργία της ταυτό- τητας ενός καταστήματος χειροποίητης παραγωγής ονειροπαγίδων με την επωνυμία «DREAM FACTORY» η επικοινωνία, προώθηση και ο σχεδιασμός των συσκευασιών.el
dc.format.extent80el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΟνειροπαγίδεςel
dc.titleDream Factory - Χειροποίητες ονειροπαγίδες έρευνα και παρουσίαση καταστήματοςel
dc.title.alternativeDream Factory - Handmade dreamcatchers store research and presentationel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΜασούρα, Ευαγγελία
dc.contributor.facultyΣχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών & Πολιτισμούel
dc.contributor.departmentΤμήμα Γραφιστικής και Οπτικής Επικοινωνίαςel
dc.description.abstracttranslatedIn the following project, you will be introduced to the myth of the Indians about the dreams, but also about elements of their culture and civilization, which are spread throughout the world, through a decorative object which is the dream-catcher. The symbolisms of colours, shapes and techniques are explored and compared with these of traditional artifacts like embroidery (patterns) in Cyprus, a country with such a different customs and culture. Finally, based on the previous research, it will be presented the creative process of the brand identity for a handmade dreamcatcher store - workshop, under the name «DREAM FACTORY», the promotion material and the packaging design.el


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές