Show simple item record

Η επίδραση της δημιουργικής κίνησης σε νήπια ηλικίας 4 ετών

dc.contributor.advisorΡέτσιου, Στέλλα
dc.contributor.authorΟικονόμου, Ευαγγελία-Μαρία
dc.date.accessioned2021-09-28T06:19:05Z
dc.date.available2021-09-28T06:19:05Z
dc.date.issued2021-09-20
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/1213
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-1064
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας εργασίας είναι να εξετάσει την επίδραση της δημιουργικής κίνησης, στα εσωτερικά κίνητρα, στις γνωστικές και κινητικές δεξιότητες, καθώς στις κοινωνικές δεξιότητες σε νήπια τριών ως πέντε ετών. Τα κύρια ερευνητικά ερωτήματα της παρούσας έρευνας είναι τα παρακάτω: • Κατά πόσον οι γονείς είναι ενημερωμένοι για το τι συνιστά δημιουργική κίνηση; • Κατά πόσο νήπια 4 ετών συμμετέχουν σε δράσεις δημιουργικής κίνησης; • Παρατηρείται βελτίωση από τη συμμετοχή των νηπίων στη δημιουργική κίνηση και αν ναι, σε ποιους τομείς παρατηρείται η σημαντικότερη βελτίωση; Στην παρούσα έρευνα χρησιμοποιείται ερωτηματολόγιο με κλειστές και ανοιχτές ερωτήσεις. Το δείγμα της έρευνάς αποτελούν γονείς νηπίων. Η δειγματοληψία ήταν τυχαία και το ερωτηματολόγιο μοιράστηκε ηλεκτρονικά μέσω του Google Forms και απάντησαν 86 άτομα εκ των οποίων έγκυρες θεωρήθηκαν οι 81 απαντήσεις. Το πρώτο μέρος του ερωτηματολογίου της μελέτης απαρτίζεται από ερωτήσεις που διερευνούν ποσοτικά στοιχεία του δείγματος. Το ερωτηματολόγιο περιείχε κλειστές και ανοικτές ερωτήσεις, με πολλές εξ αυτών να είναι πεντάβαθμης κλίμακας Likert από το «Διαφωνώ απόλυτα» ως το «Συμφωνώ απόλυτα». Επίσης στις ανοιχτές ερωτήσεις οι ερωτηθέντες μπορούσαν να συμπληρώσουν ότι πίστευαν ότι θα βοηθούσε στην έρευνα και δεν εμπεριεχόταν στις κλειστές ερωτήσεις. Με βάση τα αποτελέσματα της έρευνας ο τομέας με τη μεγαλύτερη βελτίωση είναι οι κοινωνικές και επικοινωνιακές και οι κινητικές δεξιότητες. Ωστόσο, σημαντική βελτίωση παρατηρείται και στη συμπεριφορά, αλλά όχι και στις γνωστικές δεξιότητες.el
dc.format.extent74el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΔημιουργική κίνησηel
dc.subjectΝήπιαel
dc.subjectΑνάπτυξηel
dc.subjectΒελτίωση δεξιοτήτωνel
dc.titleΗ επίδραση της δημιουργικής κίνησης σε νήπια ηλικίας 4 ετώνel
dc.title.alternativeThe effect of creative movement in infants aged 4 yearsel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeSOTIRIOU, CHRISTINA
dc.contributor.committeeΧατζιδάκη, Ζωή
dc.contributor.facultyΣχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Αγωγής και Φροντίδας στην Πρώιμη Παιδική Ηλικίαel
dc.description.abstracttranslatedThe purpose of this study is to examine the effect of creative movement on, intrinsic motivation, cognitive and motor skills, as well as social skills in infants three to five years old. The main research questions of this research are the following: • Are parents aware of what constitutes creative movement? • To what extent do four-year-old infants participate in creative movement activities? • Is there any improvement from the participation of infants in creative movement activities and if so, in which areas is the most significant improvement? The present study uses a questionnaire with closed and open-ended questions. The results of the questionnaire are presented in detail through the analysis of the views of the sample on the examined issues, and through graphs. The sample of the research is parents of infants. The sampling was random, and the questionnaire was shared electronically via Google Forms and 86 people answered, of which 81 answers were considered valid. The first part of the study questionnaire consists of questions that explore quantitative data of the sample. Overall, the questionnaire contained closed and open-ended questions, many of which were on a five-point Likert scale from "Strongly Disagree" to "Strongly Agree". Furthermore, in the open-ended questions the respondents could fill in what they believed would help the research and was not included in the closed-ended questions. Based on the research results, the areas with the greatest improvement are social and communication and motor skills. However, there is also a significant improvement in behavior, but not in cognitive skills.el


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

  • Πτυχιακές εργασίες
    Πτυχιακές εργασίες τμήματος Αγωγής και Φροντίδας στην Πρώιμη Παιδική Ηλικία

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές