Εμφάνιση απλής εγγραφής

Η πρόσληψη της ιστορίας για την Πεντάμορφη και το Τέρας: Η εξέλιξη του μύθου και οι παιδαγωγικές αρχές που τον συνοδεύουν διαχρονικά

dc.contributor.advisorPalaiologou, Christina
dc.contributor.authorΦεύγα-Βόινιτς, Σάρα
dc.date.accessioned2021-09-29T08:08:56Z
dc.date.available2021-09-29T08:08:56Z
dc.date.issued2021-09
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/1222
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-1073
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία, που πραγματοποιείται στο πλαίσιο του προγράμματος σπουδών του ΤΑΦΠΠΗ, εστιάζει στην συγκέντρωση και ανάλυση συγκεκριμένου πολυπολιτισμικού δείγματος παραμυθιών που φέρουν κοινή ρίζα με το παραμύθι « Η Πεντάμορφη και το Τέρας». Περιλαμβάνει θεωρητική και ιστορική ανασκόπηση του παραμυθιού και των παιδαγωγικών αρχών που το συνοδεύουν σαν έννοια. Πρόκειται για μία ποιοτική μελέτη που περιλαμβάνει κάθε δείγμα – μύθο και αποσκοπεί στην εξαγωγή παιδαγωγικών συμπερασμάτων από το κοινωνικοπολιτισμικό περιβάλλον που τον εξήγαγε. Ιδιαίτερη βαρύτητα δίδεται στο να απαντηθούν ερωτήματα όπως: Ποιες ηθικές αξίες φαίνεται να κυριαρχούν σε κάθε εκδοχή αυτού του παραμυθιού; Ποια είναι η σχέση των ιστοριών μεταξύ τους; Που συγκλίνουν και που απέχουν; Τι επιπτώσεις φέρνει η πάροδος του χρόνου στο συγκεκριμένο παραμύθι; Ακόμα γίνεται κατηγοριοποίηση στοιχείων των μύθων κατά τον παραμυθιακό κατάλογο των Aarne & Thompson και σχολιασμός των επιμέρους αναλυθέντων αποσπασμάτων.el
dc.format.extent64el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el*
dc.subjectΗ Πεντάμορφη και το Τέραςel
dc.subjectΜύθοςel
dc.subjectΧωροχρόνοςel
dc.subjectBeauty and the Beastel
dc.subjectFolktaleel
dc.subjectMythel
dc.subjectSpace-timeel
dc.subjectΗθικές αξίεςel
dc.subjectMoral valuesel
dc.subjectΛαϊκό παραμύθιel
dc.titleΗ πρόσληψη της ιστορίας για την Πεντάμορφη και το Τέρας: Η εξέλιξη του μύθου και οι παιδαγωγικές αρχές που τον συνοδεύουν διαχρονικάel
dc.title.alternativeA critical view of the myth the Beauty and the Beast: Its evolution and the pedagogical perceptions that accompany it over timeel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΚατσιάδα, Ελένη
dc.contributor.committeeΚαλεσοπούλου, Δέσποινα
dc.contributor.facultyΣχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Αγωγής και Φροντίδας στην Πρώιμη Παιδική Ηλικίαel
dc.description.abstracttranslatedThis study, which is carried out in the framework of the curriculum of ECEC, focuses on collecting and analyzing a certain multicultural sample of fairytales that have a common root with the fairytale “Beauty and the Beast”. It includes a theoretical and historical review of the fairytale and the pedagogical principles that accompany it as a concept. It is a qualitative study that includes every single sample – myth and aims to draw pedagogical conclusions from the socio-cultural environment that exported it. Particular emphasis is placed on answering questions such as: What moral values seem to prevail in each version of this fairytale? What is the relationship between the stories? Where do they meet and where are they part? What effect does the passage of time have on this particular fairytale? Elements of myths are also categorized in the Aarne & Thompson fairy tale catalogue and the individual analyzed excerpts are commented on.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

  • Πτυχιακές εργασίες
    Πτυχιακές εργασίες τμήματος Αγωγής και Φροντίδας στην Πρώιμη Παιδική Ηλικία

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές