Browsing Μεταπτυχιακές διπλωματικές εργασίες - Ψηφιακός Μετασχηματισμός και Εκπαιδευτική Πράξη by Advisor "c46595b7-9d6e-4ad7-ba0f-781a2ca6ac5b"
Now showing items 5-9 of 9
-
Η αξιοποίηση της Επαυξημένης Πραγματικότητας στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση για τη διδασκαλία του μαθήματος της Ιστορίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο ΑθηνώνΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-09-15)Η Επαυξημένη Πραγματικότητα αποτελεί μια αναδυόμενη τεχνολογία που προσφέρει καινοτόμες δυνατότητες στην Εκπαίδευση. Παρά το γεγονός πως έχουν πραγματοποιηθεί πολλές έρευνες στον τομέα της Επαυξημένης πραγματικότητας, δεν ... -
Στάσεις και αντιλήψεις εκπαιδευτικών προσχολικής αγωγής για τη χρήση των νέων τεχνολογιών και της επαυξημένης πραγματικότητας κατά την εκπαιδευτική διαδικασία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο ΑθηνώνΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-09-18)Η παρούσα εργασία, εξετάζει τις στάσεις και τις αντιλήψεις των εκπαιδευτικών προσχολικής αγωγής, για τη χρήση των νέων τεχνολογιών και της επαυξημένης πραγματικότητας στο νηπιαγωγείο. Μέσα από την βιβλιογραφική ... -
Σχεδίαση εκπαιδευτικού εικονικού περιβάλλοντος με χαρακτηριστικά 8-bit παιχνιδιού για τη διδασκαλία θεμάτων ασφαλείας στο διαδίκτυο στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο ΑθηνώνΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-07-01)Στην παρούσα διπλωματική εργασία περιγράφεται η σχεδίαση ενός εκπαιδευτικού εικονικού περιβάλλοντος με χαρακτηριστικά 8-bit παιχνιδιού για τη διδασκαλία θεμάτων Ασφαλείας στο Διαδίκτυο στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση. Εστιάζοντας ... -
Το ψηφιακό παιχνίδι Scratch ως εκπαιδευτικό εργαλείο για τη διδασκαλία της αρχιτεκτονικής του ηλεκτρονικού υπολογιστή στο δημοτικό
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο ΑθηνώνΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-02-21)Βρισκόμαστε στον 21ο αιώνα και τα παιδιά που γεννήθηκαν σε αυτό τον αιώνα μεγαλώνουν χρησιμοποιώντας νέες τεχνολογίες από πολύ μικρά. Τα παιδιά από μικρή ηλικία αλληλοεπιδρούν και χειρίζονται tablet, κινητές συσκευές σε ... -
Χρηματοοικονομικός αναλφαβητισμός στην Α΄ βάθμια εκπαίδευση: Η συμβολή των ψηφιακών μέσων και πιο συγκεκριμένα μια εφαρμογής που έχει δημιουργηθεί με τη χρήση του MIT app inventor στην ενίσχυση της χρηματοοικονομικής εκπαίδευσης στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο ΑθηνώνΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-07-01)Η παρούσα διπλωματική εργασία διερευνά τη συμβολή των ψηφιακών μέσων στην ενίσχυση της χρηματοοικονομικής εκπαίδευσης στους νέους μαθητές και μαθήτριες της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Ειδικότερα, εστιάζει στη σημαντικότητα ...