Digital Marketing και Ευφυής Συσκευασία: Το παρόν και το μέλλον, η σύνδεση τους και η γνώμη των Ελλήνων καταναλωτών.
Digital Marketing and Smart Packaging : The present and the future, their connection and the Greek consumer behavior
Keywords
Marketing ; Covid-19 ; Μάρκετινγκ ; Κορονοϊός ; Smart packaging ; Digital marketing ; Consumer behaviour ; Intelligent packaging ; Ηλεκτρονικό εμπόριο ; Ευφυής συσκευασίαAbstract
Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει σκοπό να ερευνήσει και να αναλύσει τις σύγχρονες
τάσεις και την εξέλιξη του digital marketing, προβάλλοντας τα νέα δεδομένα που
απασχολούν την επιστημονική κοινότητα σήμερα καθώς και τις πιθανές εξελίξεις του
μέλλοντος στον τομέα. Επιπλέον, θα αναζητηθεί και θα αναλυθεί η σύνδεση που έχει το
ηλεκτρονικό μάρκετινγκ με την ευφυή συσκευασία, μέσα από τα ερευνητικά δεδομένα που
θα προκύψουν από τη βιβλιογραφία. Τέλος, μέσω μιας έρευνας με ερωτηματολόγια θα
συλλεχθούν δεδομένα για την ανταπόκριση και την εξοικείωση των Ελλήνων καταναλωτών
με την ευφυή συσκευασία, ηλεκτρονικό μάρκετινγκ και το ηλεκτρονικό εμπόριο, καθώς και
την επιρροή που είχε η πανδημία Covid-19 στο ηλεκτρονικό επιχειρείν .
Abstract
The present thesis aims to make a research on all the new trends and the evolution of digital
marketing, by showing the new researches made globally as well as the future predictions.
Moreover, this paper aims to search and analyze which is the connection between digital
marketing and smart packaging. Finally, a questionnaire research was conducted, in order to
obtain data from Greek consumers concerning the level of their familiarization with smart
packaging, digital marketing and e-commerce. The research also aimed to show the impact of
the Coronovirus on the consumer behaviour.