Εμφάνιση απλής εγγραφής

Μαθησιακές δυσκολίες και κοινωνική συμπεριφορά κατά την εφηβική ηλικία

dc.contributor.advisorΜιχαλόπουλος, Ευστάθιος
dc.contributor.authorΜεϊμάρη, Μαρία
dc.date.accessioned2021-10-11T05:39:09Z
dc.date.available2021-10-11T05:39:09Z
dc.date.issued2021-10
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/1292
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-1143
dc.description.abstractΤα τελευταία χρόνια υπάρχουν αρκετά δεδομένα, τα οποία υποδεικνύουν πως οι μαθησιακές δυσκολίες των εφήβων μαθητών επηρεάζουν και τις κοινωνικές τους σχέσεις. Τα δεδομένα αυτά σε μελέτες οι οποίες εστίασαν την προσοχή τους στην εξακρίβωση των ερωτημάτων αυτών. Η παρούσα εργασία, επικεντρώνεται στην αναλυτικότερη εξακρίβωση του θέματος αυτού, μέσω της έρευνας σε εφήβους μαθητές ηλικίας 13 έως 18 ετών οι οποίοι πάσχουν από κάποια μαθησιακή δυσκολία.el
dc.format.extent49el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.publisherΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.)el
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΕφηβική ηλικίαel
dc.subjectΜαθησιακές δυσκολίεςel
dc.subjectΚοινωνική συμπεριφοράel
dc.titleΜαθησιακές δυσκολίες και κοινωνική συμπεριφορά κατά την εφηβική ηλικίαel
dc.title.alternativeLearning difficulties and social behavior during adolescenceel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΜιχαλόπουλος, Ευστάθιος
dc.contributor.committeeKriebardis, Anastasios
dc.contributor.committeePapageorgiou, Efstathia
dc.contributor.facultyΣχολή Επιστημών Υγείας & Πρόνοιαςel
dc.contributor.departmentΤμήμα Βιοϊατρικών Επιστημώνel
dc.contributor.masterΠαιδαγωγική μέσω Καινοτόμων Τεχνολογιών και Βιοϊατρικών Προσεγγίσεωνel
dc.description.abstracttranslatedIn recent years there is a lot of data, which indicate that the learning difficulties of adolescent students also affect their social relationships. These data in studies that have focused on identifying these questions. The present work focuses on the more detailed verification of this issue, through the research on adolescent students aged 13 to 18 years who suffer from a learning disability.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές