dc.contributor.advisor | Μιχαλόπουλος, Ευστάθιος | |
dc.contributor.author | Μεϊμάρη, Μαρία | |
dc.date.accessioned | 2021-10-11T05:39:09Z | |
dc.date.available | 2021-10-11T05:39:09Z | |
dc.date.issued | 2021-10 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/1292 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-1143 | |
dc.description.abstract | Τα τελευταία χρόνια υπάρχουν αρκετά δεδομένα, τα οποία υποδεικνύουν πως οι μαθησιακές δυσκολίες των εφήβων μαθητών επηρεάζουν και τις κοινωνικές τους σχέσεις. Τα δεδομένα αυτά σε μελέτες οι οποίες εστίασαν την προσοχή τους στην εξακρίβωση των ερωτημάτων αυτών. Η παρούσα εργασία, επικεντρώνεται στην αναλυτικότερη εξακρίβωση του θέματος αυτού, μέσω της έρευνας σε εφήβους μαθητές ηλικίας 13 έως 18 ετών οι οποίοι πάσχουν από κάποια μαθησιακή δυσκολία. | el |
dc.format.extent | 49 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.publisher | Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.) | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Εφηβική ηλικία | el |
dc.subject | Μαθησιακές δυσκολίες | el |
dc.subject | Κοινωνική συμπεριφορά | el |
dc.title | Μαθησιακές δυσκολίες και κοινωνική συμπεριφορά κατά την εφηβική ηλικία | el |
dc.title.alternative | Learning difficulties and social behavior during adolescence | el |
dc.type | Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία | el |
dc.contributor.committee | Μιχαλόπουλος, Ευστάθιος | |
dc.contributor.committee | Kriebardis, Anastasios | |
dc.contributor.committee | Papageorgiou, Efstathia | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Επιστημών Υγείας & Πρόνοιας | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Βιοϊατρικών Επιστημών | el |
dc.contributor.master | Παιδαγωγική μέσω Καινοτόμων Τεχνολογιών και Βιοϊατρικών Προσεγγίσεων | el |
dc.description.abstracttranslated | In recent years there is a lot of data, which indicate that the learning difficulties of adolescent students also affect their social relationships. These data in studies that have focused on identifying these questions. The present work focuses on the more detailed verification of this issue, through the research on adolescent students aged 13 to 18 years who suffer from a learning disability. | el |