Η ένταξη της παιχνιδοποίησης (gamification) στην εκμάθηση μουσικής προπαιδείας στην πρώτη σχολική ηλικία
Introduction of gamification in teaching music to preschoolers
Λέξεις-κλειδιά
Παιχνιδοποίηση ; Μουσική προπαιδεία ; Εκπαίδευση ; Μουσικοκινητική αγωγήΠερίληψη
Σκοπός της εργασίας μας είναι να διερευνήσουμε και να διεξάγουμε ορισμένα
συμπεράσματα σχετικά με το αν, και κατά πόσο επηρεάζει η ένταξη στοιχείων
παιχνιδοποίησης στην μουσική προπαιδεία, την δεκτικότητα και αποδοτικότητα των
παιδιών έως έξι ετών, προκειμένου να αποκτήσουν μουσικά ερεθίσματα, να
εξοικειωθούν με την μουσική και να βαδίσουν πιο σωστά στα μονοπάτια της. Αφού
παραθέσουμε έρευνες και δεδομένα και αντιληφθούμε καλά τους όρους, θα
αναφερθούμε στην σπουδαιότητα της ένταξης παιχνιδοποιημένων προγραμμάτων
μουσικής προπαιδείας, στον χώρο των βιβλιοθηκών.
Η διερεύνηση και διεξαγωγή συμπερασμάτων θα επιτευχθεί μέσω βιβλιογραφικής
έρευνας. Θα αναζητήσουμε στατιστικές έρευνες που μελετούν το μέτρο βελτίωσης
στην μουσική εκπαίδευση μέσω της παιχνιδοποίησης. Στη συνέχεια, θα αναλύσουμε
διεξοδικά, διάφορα μουσικοπαιδαγωγικά συστήματα, πολύ σημαντικών μουσικών
προσωπικοτήτων(Carl Orff, Kodaly, Dalcroze). Τέλος, θα δημιουργήσουμε ένα δικό
μας σύνολο δραστηριοτήτων μουσικής προπαιδείας, το οποίο θα εξετασθεί και
αξιολογηθεί από μουσικούς.
Ως αποτέλεσμα αυτής της εργασίας, θα έχουμε αρχικά την βαθύτερη γνώση σχετικών
όρων και προσωπικοτήτων με το θέμα, καλύτερη κατανόηση της σπουδαιότητας της
μουσικής προπαιδείας, και φυσικά την διαπίστωση του κατά πόσο επηρεάζεται η
επίδραση της μουσικής προπαιδείας, μέσω της ενσωμάτωσης στοιχείων
παιχνιδοποίησης.