Εμφάνιση απλής εγγραφής

Η ένταξη της παιχνιδοποίησης (gamification) στην εκμάθηση μουσικής προπαιδείας στην πρώτη σχολική ηλικία

dc.contributor.advisorAntoniou, Angeliki
dc.contributor.authorΛαμπρινού, Παρασκευή
dc.date.accessioned2021-10-19T08:46:54Z
dc.date.available2021-10-19T08:46:54Z
dc.date.issued2021-10-17
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/1359
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-1210
dc.description.abstractΣκοπός της εργασίας μας είναι να διερευνήσουμε και να διεξάγουμε ορισμένα συμπεράσματα σχετικά με το αν, και κατά πόσο επηρεάζει η ένταξη στοιχείων παιχνιδοποίησης στην μουσική προπαιδεία, την δεκτικότητα και αποδοτικότητα των παιδιών έως έξι ετών, προκειμένου να αποκτήσουν μουσικά ερεθίσματα, να εξοικειωθούν με την μουσική και να βαδίσουν πιο σωστά στα μονοπάτια της. Αφού παραθέσουμε έρευνες και δεδομένα και αντιληφθούμε καλά τους όρους, θα αναφερθούμε στην σπουδαιότητα της ένταξης παιχνιδοποιημένων προγραμμάτων μουσικής προπαιδείας, στον χώρο των βιβλιοθηκών. Η διερεύνηση και διεξαγωγή συμπερασμάτων θα επιτευχθεί μέσω βιβλιογραφικής έρευνας. Θα αναζητήσουμε στατιστικές έρευνες που μελετούν το μέτρο βελτίωσης στην μουσική εκπαίδευση μέσω της παιχνιδοποίησης. Στη συνέχεια, θα αναλύσουμε διεξοδικά, διάφορα μουσικοπαιδαγωγικά συστήματα, πολύ σημαντικών μουσικών προσωπικοτήτων(Carl Orff, Kodaly, Dalcroze). Τέλος, θα δημιουργήσουμε ένα δικό μας σύνολο δραστηριοτήτων μουσικής προπαιδείας, το οποίο θα εξετασθεί και αξιολογηθεί από μουσικούς. Ως αποτέλεσμα αυτής της εργασίας, θα έχουμε αρχικά την βαθύτερη γνώση σχετικών όρων και προσωπικοτήτων με το θέμα, καλύτερη κατανόηση της σπουδαιότητας της μουσικής προπαιδείας, και φυσικά την διαπίστωση του κατά πόσο επηρεάζεται η επίδραση της μουσικής προπαιδείας, μέσω της ενσωμάτωσης στοιχείων παιχνιδοποίησης.el
dc.format.extent57el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΠαιχνιδοποίησηel
dc.subjectΜουσική προπαιδείαel
dc.subjectΕκπαίδευσηel
dc.subjectΜουσικοκινητική αγωγήel
dc.titleΗ ένταξη της παιχνιδοποίησης (gamification) στην εκμάθηση μουσικής προπαιδείας στην πρώτη σχολική ηλικίαel
dc.title.alternativeIntroduction of gamification in teaching music to preschoolersel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeKouis, Dimitris
dc.contributor.committeeTriantafyllou, Ioannis
dc.contributor.facultyΣχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Αρχειονομίας, Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησηςel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

  • Πτυχιακές εργασίες
    Πτυχιακές εργασίες τμήματος Αρχειονομίας, Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές