dc.contributor.advisor | Metzitakos, Rossetos | |
dc.contributor.author | Αναγνώστου Χατζηγιαννάκου, Ηλιάνα | |
dc.date.accessioned | 2021-11-08T07:41:26Z | |
dc.date.available | 2021-11-08T07:41:26Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/1494 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-1345 | |
dc.description.abstract | ο είναι η μεγαλύτερη πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης με δυνατότητα nlin
κοινοποίησης οπτικοακουστικού περιεχομένου και ταυτόχρονα αποτελεί τη δεύτερη
μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης στο διαδίκτυο παγκοσμίως. μέσως μετά το μουσικό
περιεχόμενο το aming περιεχόμενο αποτελεί κυρίαρχη θεματική της πλατφόρμας η οποία
συνεχίζει να είναι στην κορυφή παγκοσμίως ως πλατφόρμα κοινοποίησης και αναπαραγωγής
όλων των ειδών gaming περιεχομένου, όπως t t rials επαγγελματικές και ερασιτεχνικές
κριτικές gam play με ή χωρίς σχολιασμό. ια αυτό λοιπόν και το “ h rt am s” έχει ως βασικό
επιχειρηματικό πυλώνα το YouTube. πειδή όμως σκοπός του είναι η ανάπτυξη μίας
κοινότητας που αποτελείται από άτομα που ασχολούνται με το Gaming και θέλουν να
ενημερώνονται άμεσα καθώς και να επικοινωνούν με άλλους gamers, η παρουσία του
διευρύνεται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Facebook, Twitter, Instagram) και σε μία
αποκλειστική εφαρμογή κινητού. | el |
dc.format.extent | 46 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Μέσα κοινωνικής δικτύωσης | el |
dc.subject | Youtube | el |
dc.subject | Gaming | el |
dc.subject | Εφαρμογή κινητού | el |
dc.subject | Κανάλια | el |
dc.subject | Διαδίκτυο | el |
dc.subject | Κοινότητα | el |
dc.subject | Παιχνίδια | el |
dc.title | ShortGames - Pure Chill Gameplay | Youtube Κανάλι, Κοινωνικά Δίκτυα, Εφαρμογή Κινητού | el |
dc.title.alternative | ShortGames - Pure Chill Gameplay | Youtube Channel, Social Media, Mobile App | el |
dc.type | Πτυχιακή εργασία | el |
dc.contributor.committee | Παπαποστόλου, Απόστολος | |
dc.contributor.committee | Δεβετζή, Iωάννα | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών & Πολιτισμού | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Γραφιστικής και Οπτικής Επικοινωνίας | el |
dc.description.abstracttranslated | YouTube is the #1 social media and online video sharing platform and at the same time the
second largest search engine in the world. Right after music content, gaming content is a
dominant topic on YouTube. The platform maintains its leading position globally as the place to
share and watch every kind of gaming content such as tutorials, professional and amateur
reviews, gameplays with or without commentary. That is why the main business pillar of
"ShortGames" is YouTube. Serving it's purpose to create and develop a community that consists
of Gaming fans and enthusiasts that want to be up to date with the latest news, while
communicating and sharing thoughts with other gamers, ShortGames expands it's presence to
other social media (Facebook, Twitter, Instagram) and to a dedicated mobile application. | el |