Εμφάνιση απλής εγγραφής

Διαφήμιση στις μηχανές αναζήτησης: Μέθοδοι Search Engine Optimization (S.E.O) και Paid Placement

dc.contributor.advisorTriantafyllou, Ioannis
dc.contributor.authorΔαμιανάκη, Μαρία
dc.date.accessioned2021-01-12T09:08:13Z
dc.date.available2021-01-12T09:08:13Z
dc.date.issued2020-12
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/155
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-6
dc.description.abstractΣτην παρούσα εργασία αναλύθηκαν οι δύο βασικές μέθοδοι στοχευμένης διαφήμισης στις μηχανές αναζήτησης. Μέσω της βιβλιογραφικής έρευνας έγινε αναφορά στην εξέλιξη στης διαφήμισης στα σύγχρονα ψηφιακά μέσα, με ιδιαίτερη έμφαση το διαδίκτυο. Ακόμα, έγινε εκτενή αναφορά στη γενικότερη διαφήμιση στις μηχανές αναζήτησης και στα εργαλεία που χρησιμοποιούνται στο συγκεκριμένο περιβάλλον. Παράλληλα, έγινε ανάλυση των διάφορων τεχνικών και παραγόντων που επηρεάζουν τις μεθόδους SEO και Paid Placement. Στη συνέχεια, ορίστηκαν κριτήρια αξιολόγησης για την σύγκριση των μεθόδων με σκοπό να καθοριστεί η πιο αποδοτική από τις δύο. Η έρευνα κατέληξε στο συμπέρασμα ότι το SEO είναι πιο αποδοτικό αλλά ο συνδυασμός του με το paid placement είναι η καλύτερη στρατηγική. Τέλος, δημιουργήθηκε ένας σύντομος οδηγός για το συνδυασμό των δύο μεθόδων από μικρές, μεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις.el
dc.format.extent130el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΔιαφήμιση στις μηχανές αναζήτησηςel
dc.subjectΒελτιστοποίηση κατάταξηςel
dc.subjectΔιαφημίσεις αναζήτησηςel
dc.subjectΣτρατηγικές τιμών προσφοράς διαφημίσεωνel
dc.subjectΜη αποδεκτές τεχνικές SEOel
dc.subjectSearch engine marketingel
dc.subjectSearch engine optimizationel
dc.subjectPaid placementel
dc.subjectAds bidding strategiesel
dc.subjectBlack hat SEOel
dc.titleΔιαφήμιση στις μηχανές αναζήτησης: Μέθοδοι Search Engine Optimization (S.E.O) και Paid Placementel
dc.title.alternativeSearch Engine Marketing: Search Engine Optimization (SEO) and Paid Placementel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeKouis, Dimitris
dc.contributor.committeeZervos, Spiros
dc.contributor.facultyΣχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Αρχειονομίας, Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησηςel
dc.description.abstracttranslatedThis paper analyzes the two main methods of search engine marketing. Using bibliographic research, reference was made to the evolution of advertising in modern digital media, with special emphasis on the internet. Also, extensive reference was made to the general advertising in the search engines and the tools used in the specific environment. Furthermore, the various techniques and factors that affect the SEO and Paid Placement methods were analyzed. Evaluation criteria were then set up to compare the methods in order to determine the more efficient of the two. Research has concluded that SEO is more effective but combining it with paid placement is the best strategy. Finally, a brief guide was created to combine the two methods by small, medium and large enterprises.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

  • Πτυχιακές εργασίες
    Πτυχιακές εργασίες τμήματος Αρχειονομίας, Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές