Πλοήγηση Τμήμα Επιστημών Οίνου, Αμπέλου και Ποτών ανά Επιβλέποντα "60bc9039-ee84-4b45-bd16-8be99977d1ce"
Αποτελέσματα 2-6 από 6
-
Επιρροή των Social Media στην αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών οίνου. Έρευνα στα ελληνικά οινοποιεία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-10-05)Το Μάρκετινγκ παίζει έναν από τους σημαντικότερους ρόλους σε μια επιχείρηση, αφού με τη βοήθεια του οι εταιρίες είναι σε θέση να προωθηθούν και να διαφημίσουν τα προϊόντα τους. Η ραγδαία εξέλιξη της τεχνολογίας, οδήγησε ... -
Η εξαγωγική δραστηριότητα των ελληνικών οινοποιείων την τελευταία δεκαετία (2012-2022)
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-07-29)Σκοπός της έρευνας ήταν να διερευνηθεί ποια ήταν η φύση των εξαγωγών (κύριες χώρες εξαγωγής, κύριες ποικιλίες εξαγωγής, εμπόδια που αντιμετώπισαν κ.α.) και πόσο σημαντικές ήταν οι εξαγωγές για τους οινοπαραγωγούς την ... -
Κατανάλωση οίνου κατά την πανδημία Covid-19. Έρευνα σε ελληνικά οινοποιεία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-10-05)Η έναρξη του Covid-19 αποτέλεσε μία από τις μεγαλύτερες παγκόσμιες κρίσεις. Η παρούσα μελέτη διερευνά τις επιπτώσεις της πανδημίας του COVID-19 στα ελληνικά οινοποιεία οι οποίες επηρέασαν σε μεγάλο βαθμό τις πωλήσεις των ... -
Καταναλωτικές προτιμήσεις σε προϊόντα οίνου : μια συγκριτική ανάλυση ( Αττική και Κρήτη)
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-07-22)Ο οίνος αποτελεί σε παγκόσμιο επίπεδο ένα δημοφιλές προϊόν. Οι καταναλωτές έχοντας αποκτήσει περισσότερες γνώσεις στον οινικό τομέα έχουν γίνει περισσότερο απαιτητικοί ως προς τις προτιμήσεις τους, οδηγώντας τα οινοποιεία ... -
Ο οίνος ως μέσο ενίσχυσης της ελληνικής οικονομίας. Η περίπτωση των εξαγωγών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-03)Η παρούσα πτυχιακή εργασία εξετάζει τη συνεισφορά της ελληνικής οινοποιίας στη σύγχρονη οικονομία της χώρας. Μέσα από την ανασκόπηση της υφιστάμενης βιβλιογραφίας η εργασία θα επιδιώξει να μελετήσει τις εξαγωγές οίνου, ...