Πλοήγηση Τμήμα Επιστημών Οίνου, Αμπέλου και Ποτών ανά Συγγραφέα "Καρύδας, Δημήτριος"
-
Η χρήση του Digital Marketing και των Social Media ως εργαλεία για την ανάπτυξη των πωλήσεων οινικών προϊόντων. Μελέτη περίπτωσης ελληνικών επιχειρήσεων.
Καρύδας, Δημήτριος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-10-05)Η βιομηχανία κρασιού αξιοποιεί το ψηφιακό μάρκετινγκ και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να προσεγγίσει ένα ευρύτερο κοινό, να αλληλεπιδράσει με τους πελάτες και να αυξήσει τις πωλήσεις. Οι στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ, ...