Ο ρόλος της συσκευασίας ως επικοινωνιακό μέσο προώθησης του προϊόντος. Εταιρικά μηνύματα και σχεδιαστικές προδιαγραφές.
The role of packaging as a means of communicating product promotion
Keywords
Συσκευασία ; Marketing ; Εταιρική ταυτότητα ; ΛογότυποAbstract
Το αντικείμενο της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι ο ρόλος της
συσκευασίας ως επικοινωνιακό μέσο προώθησης του προϊόντος και οι
σχεδιαστικές προδιαγραφές εταιρικής ταυτότητας και συσκευασίας καλλυντικού
προϊόντος. Η εργασία αποτελείται από 2 βασικές ενότητες: την θεωρητική
προσέγγιση του σχεδιασμού της συσκευασίας και την ανάπτυξη και τον
σχεδιασμό συσκευασίας καλλυντικού προϊόντος
Abstract
The subject of the dissertation is the role of packaging as a means of
communication to promote the product and the design specifications of
corporate identity and cosmetic product packaging. The work consists of 2 basic
modules the theoretical approach of packaging design and the development and
design of cosmetic packaging.