Now showing items 1-3 of 3

    • Η κοινωνικό - συναισθηματική μάθηση στην ειδική αγωγή και εκπαίδευση 

      Ψυλλινάκη, Ευγενία (Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-02-18)
      Περίληψη Εισαγωγή: Ο ρόλος του εκπαιδευτικού αλλάζει , όσο αλλάζει και η εποχή στην οποία ζούμε. Δεν είναι πλέον ένας απλός εκπαιδευτικός που έχει ως μόνο στόχο την παροχή γνώσης του μαθητή. Οι σημερινοί εκπαιδευτικοί ...
    • Νανοτεχνολογία Τεχνητή Νοημοσύνη και Εκπαιδευτική κοινωνιολογία: Συσχέτιση και Προοπτικές 

      Μπαρού, Σοφία (Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-07-08)
      Η διπλωματική εργασία αναλύει τρία κύρια πεδία: Νανοτεχνολογία, Τεχνητή Νοημοσύνη και Εκπαιδευτική Κοινωνιολογία. Ξεκινά με μια εισαγωγή σε κάθε πεδίο, περιγράφοντας την ιστορία, τις εφαρμογές και τις επιπτώσεις τους στον ...
    • Σχολική βία και επιθετικότητα με θύματα εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στην Ελλάδα 

      Βασιλάκη, Μαρία (Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2021-10-08)
      Εισαγωγή: Ο εκφοβισμός από μαθητές με θύματα εκπαιδευτικούς αποτελεί πλέον ένα παγκόσμιο πρόβλημα, το οποίο δεν έχει λάβει την απαραίτητη προσοχή από την κοινωνία, τη σχολική κοινότητα και την πολιτεία. Σκοπός: Η διερεύνηση ...