Πλοήγηση Τμήμα Βιοϊατρικών Επιστημών ανά Λέξεις-κλειδιά "Μαθηματικά"
Αποτελέσματα 3-6 από 6
-
Η Διεπιστημονική προσέγγιση STEAM στην πρώιμη παιδική ηλικία και οι απόψεις των παιδαγωγών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-10-02)Η διπλωματική εργασία προέκυψε από την προσωπική αναζήτηση σε σχέση με την προσέγγιση STEAM (science, technology, engineering, art, mathematics ) και την εφαρμογή της στον χώρο της προσχολικής αγωγής. Αποτελεί επιτακτική ... -
Σχεδιάζοντας εκπαιδευτικά σενάρια για τη διδασκαλία των μαθηματικών στην προσχολική ηλικία με τη χρήση του bee-bot
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-07-08)Εισαγωγή: Η εκπαιδευτική ρομποτική έχει κάνει την εμφάνισή της τα τελευταία χρόνια στο πεδίο της εκπαίδευσης, δημιουργώντας νέα πλαίσια μάθησης και διδασκαλίας για μαθητές και εκπαιδευτικούς. Η διδασκαλία των μαθημάτων ... -
Τα ψηφιακά παιχνίδια ως μέσο μάθησης στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση: Η περίπτωση του Roblox για τα Μαθηματικά
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-10-06)Τις τελευταίες δεκαετίες το ενδιαφέρον των ερευνητών έχει επικεντρωθεί στην αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία ως μέσο για την αντιμετώπιση ποικίλων διδακτικών και μαθησιακών προβλημάτων. Ειδικότερα, στο μάθημα ... -
Τεχνητή Νοημοσύνη και Συμπεριληπτική Εκπαίδευση: Ευκαιρίες και προκλήσεις για τη διδασκαλία και μάθηση των Μαθηματικών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-02-15)Στη σημερινή εποχή, η ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας, έστρεψε το ενδιαφέρον των ερευνητών στην αξιοποίηση της Τεχνητής Νοημοσύνης στον τομέα της εκπαίδευσης για την ανάπτυξη της μαθησιακής διαδικασίας και την καταπολέμηση ...