Αποτελέσματα 21-40 από 788

    • Απεικονίσεις της απώλειας της γιαγιάς σε βιβλία για παιδιά προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας 

      Φίλιππα, Ελένη; Φίλιππα, Ευαγγελία (Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-07-08)
      Εισαγωγή: Η απώλεια ενός αγαπημένου προσώπου, αν και αποτελεί φυσιολογικό κομμάτι στη ζωή μας, ωστόσο δεν παύει να είναι επώδυνη τόσο για τα παιδιά όσο και για τους ενηλίκους. Ειδικά στα παιδιά, το γεγονός του θανάτου είναι ...
    • Ο ρόλος της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης στη διαμόρφωση της παγκόσμιας πολιτότητας 

      Ρουμελιώτης, Ανδρέας (Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-07-08)
      Ένας από τους σημαντικότερους ρόλους που καλείται να επιτελέσει η εκπαίδευση είναι η καλλιέργεια της Πολιτότητας στους εκπαιδευόμενους. Μάλιστα, τα τελευταία χρόνια φαίνεται αυτή η λειτουργία της να κερδίζει όλο και ...
    • Ανίχνευση της μετάλλαξης πολυμορφισμού HLA-Β*5701 που ευθύνεται για την εκδήλωση υπερευαισθησίας στην αβακαβίρη σε άτομα με τον ιό HIV 

      Γιγουρτσή, Παναγιώτα Αρετή (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-07-18)
      Εισαγωγή: Η παρούσα εργαστηριακή εργασία εξετάζει ένα κρίσιμο σημείο πριν την έναρξη της φαρμακευτικής αγωγής των ατόμων που ζουν με τον ιό HIV (PLWH), που αφορά την αντίδραση υπερευαισθησίας στην αβακαβίρη. Η συγκεκριμένη ...
    • Η επιλεκτική αλαλία στην προσχολική ηλικία. Πρώιμη παρέμβαση 

      Νικολαϊδου, Ελένη (Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-07-08)
      Η επιλεκτική αλαλία αποτελεί μία αγχώδη διαταραχή, η οποία εμφανίζεται συχνότερα στην παιδική ηλικία, συνήθως μεταξύ 2-5 ετών. Το παιδί έχει την ικανότητα να μιλήσει και να επικοινωνήσει σε περιβάλλον που νιώθει ασφάλεια ...
    • Συμβουλευτική των εφήβων από την οπτική του εκπαιδευτικού 

      Χρυσομαλλίδη, Αικατερίνη (Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-07-17)
      Η παρούσα εργασία αφορά στη συμβουλευτική διαδικασία, όπως πραγματοποιείται από τον εκπαιδευτικό προς τους έφηβους μαθητές. Αρχικά, με στόχο να γίνει κατανοητή η περίοδος της εφηβείας, επισημαίνονται βασικά χαρακτηριστικά ...
    • Οι διδακτικές πρακτικές του μαθήματος ων αρχαίων ελληνικών στο σύγχρονο σχολείο 

      Κολμανιώτη, Ευδοκία (Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-07-08)
      Περίληψη Εισαγωγή: Η παρούσα εργασία έχει σκοπό να παρουσιάσει τις διδακτικές πρακτικές που υιοθετούνται από τους εκπαιδευτικούς στην διδασκαλία των αρχαίων ελληνικών στο σύγχρονο σχολείο και μέσα από αυτό το πρίσμα να ...
    • Μέθοδος Kangaroo Care - επαφή δέρμα με δέρμα σε πρόωρα νεογνά και η επίδραση του στην νευροανάπτυξη των πρόωρων νεογνών. 

      Καρανταγλή, Ευδοκία (Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-07)
      Ο πρόωρος τοκετός παραμένει μια σημαντική παγκόσμια ανησυχία για την υγεία, που συχνά οδηγεί σε δυσμενή νευροαναπτυξιακά αποτελέσματα. Το Kangaroo Care (KC), που περιλαμβάνει την επαφή δέρμα με δέρμα μεταξύ των πρόωρων ...
    • Διαπολιτισμική επικοινωνία στην εκπαίδευση 

      Φώτη, Ειρήνη (Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-07-08)
      Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να διερευνήσει και να αναλύσει την επιρροή της διαπολιτισμικής επικοινωνίας στην εκπαίδευση, καθώς και να μελετήσει τον βαθμό ετοιμότητας των εκπαιδευτικών για την επικοινωνία και τη ...
    • Προγράμματα Erasmus+ και Ψηφιακή Ενσωμάτωση: Μια προοπτική για την επαγγελματική εξέλιξη των εκπαιδευτικών 

      Κουτσούκη, Ελένη-Ειρήνη (Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-07-08)
      Η παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζει δύο βασικά θέματα που αφορούν τον τομέα της εκπαίδευσης: την επαγγελματική εξέλιξη των εκπαιδευτικών και τη ψηφιακή ενσωμάτωση στην εκπαίδευση, με έμφαση στα ευρωπαϊκά εκπαιδευτικά ...
    • Συμπερίληψη παιδιών με αυτισμό (ΔΑΦ) σε τάξη 2 έως 4 χρονών (προσχολική ηλικία) 

      Ζαφειροπούλου, Δήμητρα (Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-07-08)
      Εισαγωγή: Η προσχολική ηλικία είναι κρίσιμη για την ανάπτυξη του παιδιού και η παρου-σία διαταραχών ανάπτυξης συχνά επηρεάζει την κοινωνικό - συναισθηματική τους εξέλιξη και την ικανότητα αλληλεπίδρασης με τους άλλους. Η ...
    • Η παράλληλη στήριξη στο νηπιαγωγείο και οι απόψεις των εκπαιδευτικών σχετικά με τον ρόλο της 

      Λαφαζάνου, Ιώ (Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-07-08)
      Εισαγωγή: Η παράλληλη στήριξη συνιστά ένα εκ των μοντέλων που εφαρμόζονται για την διδασκαλία των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, τόσο γενικότερα, όσο και στο νηπιαγωγείο. Σκοπός: Η παρούσα μελέτη εξετάζει τις ...
    • Η ανάλυση των ειδικών μαθησιακών δυσκολιών και παιδαγωγική χειρισμοί των εκπαιδευτικών στα παιδιά που τις αντιμετωπίζουν 

      Λάμε, Κατερίνα (Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-07)
      Η διπλωματική εργασία επικεντρώνεται στις ειδικές μαθησιακές δυσκολίες των παιδιών, όπου γίνεται η ανάλυση και οι κατηγοριοποίηση τους σύμφωνα με το DSM-V. Επιπλέον γίνεται μια μικρή αναφορά όσων αφορά την ιστορική αναδρομή, ...
    • Η βυζαντινή μουσική ως θεραπευτικό εργαλείο για μαθητές με ΔΕΠΥ 

      Παπαγεωργίου, Αθανάσιος (Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-07-12)
      Εισαγωγή: Η Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής/Υπερκινητικότητας (ΔΕΠΥ) είναι μια συχνή νευροαναπτυξιακή διαταραχή που επηρεάζει περίπου το 5% των παιδιών παγκοσμί-ως. Παρά την αποτελεσματικότητα των πολυτροπικών θεραπειών ...
    • Μαθησιακές Δυσκολίες και Παραβατική Συμπεριφορά Ανηλίκων 

      Φωτοπούλου, Χρυσούλα (Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-07-08)
      Εισαγωγή: Αντικείμενο μελέτης της παρούσας εργασίας είναι η σύνδεση των μαθησιακών δυσκολιών με την εκδήλωση παραβατικών ή επιθετικών μορφών συμπεριφοράς. Αναλύονται αρχικά οι τύποι, οι αιτιολογικοί παράγοντες των μαθησιακών ...
    • Μελέτη της επίδρασης της ουρολιθίνης-Α στα χαρακτηριστικά του σπέρματος 

      Τσαγκαράκη, Δανάη (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-07-11)
      Εισαγωγή: Η υπογονιμότητα του ζευγαριού οφείλεται στο 50% των περιπτώσεων εξ’ ολοκλήρου ή μερικώς στον αντρικό παράγοντα. Το οξειδωτικό stress αποτελεί κύριο αίτιο της ανδρικής υπογονιμότητας και προκύπτει ως απόρροια της ...
    • Η ευνοϊκή λειτουργία της ωκυτοκίνης σε παιδιά ΑΜΕΑ 

      Σέρβου, Χρυσούλα (Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-07-08)
      Εισαγωγή: Η παρούσα διατριβή διερευνά τη χρήση των AAI στη βελτίωση της φυσιολογικής και ψυχολογικής υγείας των παιδιών με αναπηρίες, με έμφαση στην παραγωγή ωκυτοκίνης κατά την αλληλεπίδραση με ζώα θεραπείας. Η ωκυτοκίνη ...
    • Ανάλυση προφίλ μεταλλάξεων σε καρκινικές σειρές κεφαλής και τραχήλου μέσω NGS 

      Ματάι, Αουρέλα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-07-05)
      Ο καρκίνος κεφαλής και τραχήλου αποτελεί έναν από τους πιο συχνούς τύπους καρκίνου σε παγκόσμιο επίπεδο. Τα πλακώδη κύτταρα αποτελούν ένα είδος κυττάρων που συνδέεται με την ανάπτυξη καρκίνου κεφαλής και τραχήλου. Σημαντική ...
    • Στάσεις της Σχολικής Ηγεσίας και των Εκπαιδευτικών στη Συμπεριληπτική Εκπαίδευση 

      Καστάνη, Καλλιόπη (Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-07-08)
      Στην παρούσα εργασία γίνεται μια προσπάθεια προσέγγισης της έννοιας της Συμπερίληψης στην Εκπαίδευση (Inclusive Education), μιας έννοιας δύσκολης να συνοψιστεί σε έναν μόνο ορισμό. Ο αυξανόμενος αριθμός μαθητών με ...
    • Η ανάπτυξη της δημιουργικότητας των παιδιών με αυτισμό μέσα από τις τέχνες 

      Κοτρότσου, Κανέλλα (Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-07-12)
      Η διαταραχή του φάσματος του αυτισμού (ASD) είναι μια σύνθετη νευροα-ναπτυξιακή κατάσταση η οποία ξεκινάει στη βρεφική ή πρώιμη παιδική ηλικία, (3, 4 χρονών) στην οποία γενετικές και μη γενετικές επιρροές που δρουν είτε ...
    • Ριψοκίνδυνο παιχνίδι στην προσχολική ηλικία 

      Καλαγιάκου, Δήμητρα (Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-07)
      Το ριψοκίνδυνο παιχνίδι είναι ένα είδος παιχνιδιού που περιλαμβάνει τη δυνατότητα τραυματισμού, ενώ ταυτόχρονα προκαλεί συγκίνηση και ενθουσιασμό στα παιδιά. Σε αυτή την κατηγορία παιχνιδιού περιλαμβάνεται το σκαρφάλωμα ...