Εμφάνιση απλής εγγραφής

Οι Νέες Τεχνολογίες στη διδακτική της Ιστορίας στο Δημοτικό Σχολείο και εφαρμογές σε συμπεριληπτικά μαθησιακά περιβάλλοντα

dc.contributor.advisorΝταλιάνης, Κλήμης
dc.contributor.authorΚότσιρα, Μαρία
dc.date.accessioned2022-02-21T11:44:47Z
dc.date.available2022-02-21T11:44:47Z
dc.date.issued2022-02-17
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/1744
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-1595
dc.description.abstractΣτις μέρες μας, η αξιοποίηση της επαυξημένης πραγματικότητας στην εκπαίδευση συνδέεται με πληθώρα παιδαγωγικών αντικειμένων, μεταξύ των οποίων η ιστορία η γεωγραφία, οι φυσικές επιστήμες και οι τέχνες. Άλλωστε, η εκτεταμένη χρήση των ηλεκτρονικών υπολογιστών στην εκπαιδευτική διαδικασία, κατά τα τελευταία έτη, καθώς και η εξοικείωση των εκπαιδευομένων με τη χρήση του διαδικτύου και των εφαρμογών, που συνδέονται με τη λειτουργία του, οδηγεί στην αναζήτηση δημιουργικών μεθόδων, οι οποίες θα ενισχύουν την αλληλεπίδραση κατά την παιδαγωγική προσέγγιση. Με τον τρόπο αυτό, προκύπτει ένα ψηφιακό μαθησιακό περιβάλλον, εντός του οποίου οι καταρτιζόμενοι αποκτούν πρόσβαση στη γνώση με διασκεδαστικό και διαδραστικό τρόπο, κάνοντας χρήση καινοτομιών και αποκτώντας τη δυνατότητα ελέγχου των γνώσεων τους. Η χρήση των ηλεκτρονικών υπολογιστών είναι ιδιαίτερα σημαντική στη διαφοροποιημένη διδασκαλία που εστιάζει στην συμπερίληψη όλων των μαθητών με σεβασμό στη μοναδικότητα του κάθε παιδιού. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να αναδειχθεί ο ρόλος των νέων τεχνολογιών στην εκπαιδευτική διαδικασία, εξετάζοντας την περίπτωση της διδασκαλίας του μαθήματος της ιστορίας με τη χρήση εφαρμογών επαυξημένης πραγματικότητας. Ο σχεδιασμός αντίστοιχων εφαρμογών προϋποθέτει την άμεση εμπλοκή του εκπαιδευτικού και, όπως καταδείχθηκε από τη μελέτη περίπτωσης, τα οφέλη είναι εξαιρετικά σημαντικά, καθώς οι μαθητές αποκτούν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για το μαθησιακό αντικείμενο και σημειώνουν υψηλότερες επιδόσεις, σε σύγκριση με τις συμβατικές μορφές διδασκαλίας.el
dc.format.extent73el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.publisherΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.)el
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΝέες τεχνολογίεςel
dc.subjectΕκπαιδευτική διαδικασίαel
dc.subjectΕπαυξημένη πραγματικότηταel
dc.subjectΣυμπερίληψηel
dc.titleΟι Νέες Τεχνολογίες στη διδακτική της Ιστορίας στο Δημοτικό Σχολείο και εφαρμογές σε συμπεριληπτικά μαθησιακά περιβάλλονταel
dc.title.alternativeNew Technologies in the instruction of History in Primary School and applications in inclusive learning environmentsel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeMOUSENA, ELENI
dc.contributor.facultyΣχολή Επιστημών Υγείας & Πρόνοιαςel
dc.contributor.departmentΤμήμα Βιοϊατρικών Επιστημώνel
dc.contributor.masterΠαιδαγωγική μέσω Καινοτόμων Τεχνολογιών και Βιοϊατρικών Προσεγγίσεωνel
dc.description.abstracttranslatedNowadays, the exploitation of augmented reality in education is linkedto a multitude of pedagogical subjects, including history, geography, natural sciences and arts. The extensive use of computers in the educational process in recent years,in addition tolearners’ familiarity with the use of Internet and applications associated with its operation, have led to a search for creative methods, whichwill enhance interaction in the pedagogical approach.As a result, a digital learning environment has emerged in which trainees gain access to knowledge in an entertaining and interactive way by makinguse of innovations and gaining the ability to control their knowledge.The purpose of thisthesis is to feature the role of new technologies in the educational process bystudying the use of augmented reality applications in teaching history. Designing such applications requires direct involvement of the teacher and, asestablished by the case study, the benefits are extremely important; students acquire a particular interest in the learning object and achieve higherperformance, as compared to conventional forms of teaching.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές