dc.contributor.advisor | Ανδρή, Ελισάβετ | |
dc.contributor.advisor | PILIOURAS, PANAGIOTIS | |
dc.contributor.author | Καπετανάκη, Ευαγγελία | |
dc.date.accessioned | 2022-02-23T07:42:01Z | |
dc.date.available | 2022-02-23T07:42:01Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/1749 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-1600 | |
dc.description.abstract | Η συγκεκριμένη διπλωματική εργασία αναφέρεται στις διαταραχές του αυτιστικού φάσμα-τος (ΔΑΦ), τη σημασία της πρώιμης παρέμβασης και το σπουδαίο ρόλο της φυσικής αγω-γής (ΦΑ). Στη σύγχρονη κοινωνία οι ΔΑΦ εμφανίζονται με ένα συνεχώς αυξανόμενο ρυθ-μό και επηρεάζουν διάφορους τομείς της ανάπτυξης. Οι πρώτες ενδείξεις των διαταραχών διακρίνονται στα πρώιμα χρόνια και παραμένουν για όλη τη ζωή. Η έγκυρη διάγνωση είναι κομβικής σημασίας για την εξέλιξη του παιδιού με ΔΑΦ. Όσο πιο νωρίς διαγνωστούν οι διαταραχές τόσο πιο άμεση θα είναι η παρέμβαση. Έτσι, η εντατική, πρώιμη παρέμβαση εμποδίζει την εδραίωση πολλών ανεπιθύμητων συμπεριφορών.
Σκοπός της εργασίας μέσα από αυτή τη βιβλιογραφική ανασκόπηση που διενερ-γείται, είναι να εξεταστεί ο ρόλος της προσαρμοσμένης φυσικής αγωγής. Η σύγχρονη κοι-νωνία αποσκοπεί στην παροχή ίσων ευκαιριών εκπαίδευσης για όλους και μείωση των κοινωνικών ανισοτήτων. Είναι γεγονός ότι στα σχολεία γενικής εκπαίδευσης φοιτούν μα-θητές που υστερούν κατά κάποιο τρόπο σε ικανότητες. Όλοι οι μαθητές, όμως, πρέπει να έχουν τις ίδιες ευκαιρίες και να μπορούν να συμμετέχουν στο μάθημα της ΦΑ. Επίσης, ο ρόλος του καθηγητή φυσικής αγωγής είναι ουσιαστικός, αφού πρέπει να έχει γνώσεις και να ενδιαφέρεται να βοηθήσει ουσιαστικά, ώστε τα παιδιά με ΔΑΦ να τον εμπιστευτούν και να αγαπήσουν την άσκηση (Κοκαρίδας, 2016).
Την ίδια χρονική περίοδο με τη συγγραφή της διπλωματικής μου εργασίας πραγ-ματοποιήθηκε από την υποφαίνουσα πρακτική άσκηση σε δημοτικό σχολείο τυπικής εκ-παίδευσης. Στο τελευταίο μέρος παρουσιάζεται μία μελέτη περίπτωσης μαθητή με σύν-δρομο Asperger ο οποίος φοιτούσε στο προαναφερθέν σχολείο. Ο μαθητής πήρε μέρος σε προσαρμοσμένο πρόγραμμα φυσικής αγωγής. | el |
dc.format.extent | 72 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.publisher | Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.) | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Αυτισμός | el |
dc.subject | Διαταραχές αυτιστικού φάσματος | el |
dc.subject | Προσαρμοσμένη φυσική αγωγή | el |
dc.title | Η επίδραση της Φυσικής Αγωγής και η σπουδαιότητα της πρώιμης παρέμβασης σε παιδιά στο φάσμα του αυτισμού Μελέτη περίπτωσης- Σύνδρομο Asperger | el |
dc.title.alternative | The effect of Physical Education and the importance of primary intervetion in children on the autism spectrum Case Study- Asperger Syndrome | el |
dc.type | Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία | el |
dc.contributor.committee | Σωτηροπούλου, Πηνελόπη | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Επιστημών Υγείας & Πρόνοιας | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Βιοϊατρικών Επιστημών | el |
dc.contributor.master | Παιδαγωγική μέσω Καινοτόμων Τεχνολογιών και Βιοϊατρικών Προσεγγίσεων | el |
dc.description.abstracttranslated | This dissertation refers to autism spectrum disorders (ADS), the importance of early inter-vention and the important role of physical education (PhE). In modern society, ASDs are appearing at an ever-increasing rate and affecting various areas of development. The first signs of disorders are discernible in the first years and remain for life. Valid diagnosis is crucial for the development of the child with ASD. The earlier the disorders are diagnosed, the more immediate the intervention will be. Intensive early intervention prevents the es-tablishment of many undesirable behaviors
Our purpose through this literature review is to examine the role of adapted physi-cal education. Modern society aims to provide equal educational opportunities for all and reduce social inequalities. It is a fact that in and be able to participate in the PhE course. Also, the role of the physical education teacher is essential, it presupposes that he has knowledge and interest to help substantially so that these children return to him and love the exercise (Kokaridas D, 2016).
At the same time as writing my dissertation, I did an internship in a primary school of formal education. The last part presents a case study of a student with Asperger's syn-drome. The student participated in a customized physical education program. | el |