Εμφάνιση απλής εγγραφής

Δείκτες αξιολόγησης νοσοκομειακής μονάδας. Εφαρμογή των δεικτών στα δημόσια νοσοκομεία

dc.contributor.advisorΓούλα, Ασπασία
dc.contributor.authorΜαλάγα, Αγγελική
dc.date.accessioned2022-02-23T07:52:08Z
dc.date.issued2022-02
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/1751
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-1602
dc.description.abstractΗ ανάγκη για επίτευξη υψηλού επιπέδου Δημόσια Υγεία επιτάσσει την εφαρμογή μέτρων και συνθηκών που να επιφέρουν το μέγιστο βαθμό αποδοτικότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών υγείας και ικανοποίησης των ασθενών από τη χρήση τους, με όσο το δυνατόν λιγότερες δαπάνες. Με ποιο τρόπο όμως, μπορούν να αξιολογηθούν οι προσφερόμενες υπηρεσίες των Νοσοκομειακών Μονάδων και πώς διαφαίνεται η αποτελεσματικότητα και αποδοτικότητά τους; Η απάντηση στο ερώτημα αυτό βρίσκεται στην εφαρμογή Δεικτών Αξιολόγησης, ενώ η μελέτη και ανάλυσή τους είναι ικανή να καταγράψει ελλείψεις και αδυναμίες των Υπηρεσιών Υγείας και να εξασφαλίσει την επίτευξη υψηλότερων στόχων. Οι Δείκτες Αξιολόγησης βασίζονται σε λειτουργικά και οικονομικά δεδομένα, εκφράζονται με συγκεκριμένες και επίσημα αποδεκτές σχέσεις, ενώ τα τελευταία χρόνια, σε μια προσπάθεια καθολικής εφαρμογής τους, καταγράφονται, παρουσιάζονται και δημοσιοποιούνται στους ετήσιους απολογισμούς των Δημόσιων Νοσοκομείων. Η ευκολία στη χρήση τους δίνει την ευκαιρία στις Διοικήσεις τους να συγκρίνουν τα ευρήματα τόσο με αντίστοιχα προγενέστερης χρονικής περιόδου της ίδιας υπηρεσίας, όσο και με άλλα πρότυπων υπηρεσιών που χαρακτηρίζονται από υψηλό δείκτη αποδοτικότητας και αποδοχής. Ως εκ τούτου, επιτυγχάνεται η αναγνώριση της υφιστάμενης κατάστασης των Νοσοκομειακών Μονάδων, ερμηνεύεται η εξέλιξή τους, αποτυπώνεται η επίτευξη ή μη των προκαθορισμένων στόχων τους, και εντέλει τίθενται νέοι στόχοι ή επαναπροσδιορίζονται οι προηγούμενοι.el
dc.format.extent127el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΣυστήματα υγείαςel
dc.subjectΝοσοκομείαel
dc.subjectΔείκτες αξιολόγησης ποιότηταςel
dc.subjectΥπηρεσίες υγείαςel
dc.subjectΙκανοποίηση ασθενώνel
dc.subjectΑποτελεσματικότηταel
dc.subjectΑποδοτικότηταel
dc.subjectΑξιολόγηση υπηρεσιών υγείαςel
dc.subjectΠοιότητα υπηρεσιών υγείαςel
dc.subjectΔημόσια υγείαel
dc.titleΔείκτες αξιολόγησης νοσοκομειακής μονάδας. Εφαρμογή των δεικτών στα δημόσια νοσοκομείαel
dc.title.alternativeEvaluation indicators of a hospital unit. Application of indicators in public hospitalsel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΣαρρής, Μάρκος
dc.contributor.committeeStamouli, Maria-Aggeliki
dc.contributor.facultyΣχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterΔιοίκηση και Διαχείριση Υπηρεσιών Υγείας και Κοινωνικής Φροντίδαςel
dc.description.abstracttranslatedThe need for the development of a higher level of Public Health requires the implementation of conditions that bring about the maximum degree of efficiency of the provided health services and patients’ satisfaction from their use, in combination with the lowest possible costs. But how can the services offered by the Hospitals be evaluated and how does their effectiveness and efficiency appear? The answer to this question lies in the application of Quality and Efficiency Indicators, while their study and analysis is able to record deficiencies and weaknesses of the Health Services achieving the highest goals. The Quality and Efficiency Indicators are based on operational and financial data, are expressed in specific and officially accepted relationships, and also, in recent years, in an effort of their total application, they are recorded, presented and published in the annual account reports of Public Hospitals. The ease of use gives the opportunity to their Managements to compare the findings with those of a previous period of the same service, as well as with other standard services that are characterized by a high efficiency and acceptance index. Consequently, the recognition of the current situation of the Hospital institutions is achieved, their evolution is interpreted, the achievement or not of their predetermined goals is recorded, and finally new goals are set or the previous ones are redefined.el
dcterms.embargoTerms6 monthsel
dcterms.embargoLiftDate2022-08-25T07:52:08Z


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές