dc.contributor.advisor | Σιδηροπούλου, Τρυφαίνη | |
dc.contributor.author | Νίνη, Ευθαλία | |
dc.date.accessioned | 2022-02-24T10:21:30Z | |
dc.date.available | 2022-02-24T10:21:30Z | |
dc.date.issued | 2022-02-23 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/1762 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-1613 | |
dc.description.abstract | Οι παιδαγωγοί προσχολικής αγωγής που εργάζονται με παιδιά ηλικίας 0-4 ετών θα πρέπει να έχουν επαρκείς γνώσεις, καθώς αρκετές είναι οι υποχρεώσεις που αντιμετωπίζουν κατά τη διάρκεια της επαγγελματικής τους σταδιοδρομίας, τις οποίες υποχρεούνται να φέρουν εις πέρας άμεσα και αποτελεσματικά. Ο παιδαγωγός πρέπει να παρουσιάζει καινοτομίες στο εκπαιδευτικό του πρόγραμμα, να εξελίσσεται σε ένα στοχαστικό-αναστοχαστικό επαγγελματία και μέσα από την αυτοπαρατήρηση να διερευνά τις ανάγκες των μαθητών του, με τις κατάλληλες τεχνικές μάθηση και με βάση την αναγκαιότητα του ίδιου να καθοδηγεί την επαγγελματική του εξέλιξη. Κατά τη διάρκεια της επαγγελματικής ανάπτυξης, ο παιδαγωγός λαμβάνει μέρος ενεργά στη μάθηση, διαχειρίζεται τις παιδαγωγικές δραστηριότητες, τις αναστοχάζεται και πειραματίζεται με τη δική του πρακτική. Η παρούσα εργασία στοχεύει στη διερεύνηση νέων παιδαγωγικών μεθόδων, ώστε να ενισχύσει την αποτελεσματικότητα των επαγγελματικών πρακτικών και να συμβάλει στο παιδαγωγικό έργο. Ως Μέθοδος χρησιμοποιήθηκε η βιβλιογραφική ανασκόπηση και η ποιοτική έρευνα με τη μέθοδο μελέτης περίπτωσης του έργου ενός Παιδαγωγού Προσχολικής Αγωγής. Στην έρευνα αξιοποιήθηκε η χρήση ενός αναστοχαστικού ημερολογίου, μέσα από το οποίο η παιδαγωγός καταγράφει εντυπώσεις, παρατηρήσεις, συναισθήματα και αναστοχάζεται για το παιδαγωγικό της έργο. Στα αποτέλεσμα της εργασίας αναδεικνύονται, ότι μέσω της επαγγελματικής ανάπτυξης, οι παιδαγωγοί αναπτύσσουν νέες δεξιότητες, αξιοποιούν μεθόδους και τεχνικές, για το σωστό σχεδιασμό και την παιδαγωγική δράση που συμβάλει σε ευκαιρίες μάθησης και ανάπτυξης στα παιδιά. | el |
dc.format.extent | 61 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.publisher | Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.) | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Επαγγελματική ανάπτυξη | el |
dc.subject | Αναστοχαστικό ημερολόγιο | el |
dc.subject | Παιδαγωγικό έργο | el |
dc.subject | Αναστοχασμός | el |
dc.title | Αναστοχαστική εκπαιδευτική διαδικασία: Πρακτικές ενδυνάμωσης του παιδαγωγικού έργου Προσχολικής Αγωγής | el |
dc.title.alternative | Reflective educational process: Practices for strengthening the pedagogical project of Preschool Education | el |
dc.type | Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία | el |
dc.contributor.committee | Φώτη, Παρασκευή | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Επιστημών Υγείας & Πρόνοιας | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Βιοϊατρικών Επιστημών | el |
dc.contributor.master | Παιδαγωγική μέσω Καινοτόμων Τεχνολογιών και Βιοϊατρικών Προσεγγίσεων | el |
dc.description.abstracttranslated | Pre-school educators who work with children aged 0-4 years old should have adequate knowledge, as they will have to deal with a considerable number of obligations during their professional career, which they will have to fulfil directly and efficiently. The edu-cator should introduce innovations within their educational programme, develop them-selves into a reflective professional, and through self-observation, analyse the needs of their pupils by means of the appropriate learning techniques and based on the educator’s own need to guide their professional development. During their professional development, the educator participates actively in the learning process, manages the pedagogical activities, reflects on them and experiments with their own educational practices. The aim of this thesis is to analyse new pedagogical methods, in order to enhance the effectiveness of any professional practices and contribute to the educational work. The literature review and the qualitative research were used in combination with the method of case study on the work of a pre-school educator. During the research process, a reflective journal was used, through which the educator records any impres-sions, remarks and emotions, and, at the same time, reflects on their educational work. In the conclusions of the present thesis, it is emphasised that through professional development, educators develop new capabilities, as well as make good use of methods and techniques for the right design and pedagogical action, which contribute to the creation of learning and development opportunities for children. | el |