dc.contributor.advisor | Σιδηροπούλου, Τρυφαίνη | |
dc.contributor.author | Κουβατσίδου, Δήμητρα | |
dc.date.accessioned | 2022-02-24T13:01:03Z | |
dc.date.available | 2022-02-24T13:01:03Z | |
dc.date.issued | 2022-02-24 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/1767 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-1618 | |
dc.description.abstract | Σκοπό της παρούσας εργασίας αποτελεί η βιβλιογραφική διερεύνηση της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στο ελληνικό σχολείο. Έτσι, εξετάζονται ζητήματα που αφορούν τα δύο φύλα και τη θέση τους στην εκπαίδευση ιστορικά, και τις επιμέρους προσπάθειες για ένταξη του αντικειμένου της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στο ελληνικό κυρίως εκπαιδευτικό σύστημα .Αναλυτικότερα, αρχικά επιχειρείται η ιστορική αναδρομή του εκπαιδευτικού πυρήνα σε ζητήματα εκπαίδευσης των δύο φύλων. Έπειτα εξετάζεται το προφίλ του εκπαιδευτικού, ο ρόλος και η ετοιμότητά του στο πλαίσιο διαχείρισης της υγιούς σεξουαλικότητας των μαθητών και μαθητριών. Εν συνεχεία δίνονται επιμέρους προεκτάσεις στη βάση του πολιτισμικού και θρησκευτικού προφίλ της ελληνικής κοινωνίας από το οποίο προκύπτει η αναγκαιότητα διδασκαλίας του μαθήματος σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης. Η χρήση των Νέων Τεχνολογιών από το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα είναι ακόμη μια ενδιαφέρουσα προέκταση της εν λόγω εργασίας, με σκοπό να διερευνηθούν τα λογισμικά που βρίσκονται στη διάθεση των νέων ώστε να αναπτυχθεί ομαλά η σεξουαλική και συναισθηματική τους ισορροπία. Τέλος, γίνεται λόγος για τα Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών άλλων χωρών και ηπείρων με επίκεντρο την εν λόγω θεματική ώστε να προκύψουν ενδιαφέρουσες συγκρίσεις και κατ' επέκταση ενδιαφέροντα συμπεράσματα. | el |
dc.format.extent | 105 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.publisher | Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.) | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Σεξουαλική αγωγή | el |
dc.subject | Αναλυτικά εκπαιδευτικά προγράμματα σπουδών | el |
dc.subject | Ρόλος εκπαιδευτικών | el |
dc.subject | Ιστορική αναδρομή | el |
dc.title | Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση σε Εκπαιδευτικά Προγράμματα. Το περιεχόμενο και ο ρόλος των εκπαιδευτικών. | el |
dc.title.alternative | Sexual Education in Educational Programs. The content and the role of the educator. | el |
dc.type | Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία | el |
dc.contributor.committee | KARKALOUSOS, PETROS | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Επιστημών Υγείας & Πρόνοιας | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Βιοϊατρικών Επιστημών | el |
dc.contributor.master | Παιδαγωγική μέσω Καινοτόμων Τεχνολογιών και Βιοϊατρικών Προσεγγίσεων | el |
dc.description.abstracttranslated | The purpose of this paper is the literature review on sex education in Greek schools. Thus, issues are raised regarding the opportunities of both sexes in education and the efforts to integrate sex education into the education system. More specifically, the historical background of the educational core on issues of education of both sexes. Then the teacher's profile, role and readiness in the context of managing the healthy sexuality of students are examined. Then, individual sections explore the basis of the cultural and religious profile of Greek society, from which arises the necessity of teaching sexual education. The use of new technologies by the Greek educational system is another interesting component of this work, in order to explore the software available to young people to develop their sexual and emotional balance. Finally, we talk about the curricula of other countries and continents and how they manage the issue of sexuality and come up with interesting comparisons that lead to useful conclusions. | el |